Video Ahli Parlimen DAP Bukit Mertajam salahguna ayat Al Quran dalam kempen di Teluk Intan



Ayat Surah Al Imran ini seringkali digunakan oleh si kafir hatta Barack Obama sendiripun menggunakannya kononnya untuk menggambarkan kebebasan beragama.

Apa yang aku faham (mohon betulkan jika salah) adalah tanda berserah diri kepada Allah setelah kita berusaha dalam hal berkaitan dakwah mengajak kafir bersama Islam.

Permainan dan penggunaan ayat Al-Quran ini adalah untuk mengabui dan membuatkan macai pakatan yang jahil terlopong bagi yg tak memahami makna sebenarnya tanpa dibaca keseluruhan dari awal surah tersebut. Jelas sekali di sini puak kapiaq harbi ni hanya menggunakan dan memperdagangkan petikan ayat Al Quran yg suci demi kepentingan meraih sokongan politik sahaja. Tidak lebih dari itu. Sedarlah wahai penyokong pakatan.

Apa yg pentingnya, apa yang diungkapkan oleh si kapir harbi ini sememangnya sejak merdeka lagi sudah diamalkan oleh barisan nasional dalam keadaan aman sehinggalah kemunculan pakatan haram yg banyak memainkan dan membakar sentimen perkauman dan agama terutamanya Dap.

Wallhualam..


3 comments:

AwangLiku said...

sebenarnya orang2 PAS benci sangat2 dengan orang UMNO dan disebabkan itulah maka orang2 PAS menghalalkan apa saja yang disajikan oleh cina2 DAP..hatta Islam pun sanggup diperjudikan asalkan dapat "makan" sepinggan dengan DAP..

Anonymous said...

Cina ni percaya kat ayat quran tapi tak percaya tentang Islam dan tetap sembah tok pe kong. Jahanam....

Unknown said...

Ini sumer poyo...haktuihhhhhhhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...