GAMBAR PASANGAN PELAJAR MELAKUKAN HUBUNGAN S3KS DI ATAS BUMBUNG POLITEKNIK TERSEBAR!



Politeknik Ngee Ann (Ngee Ann Poly) menjadi trending di Twitter Singapura dan viral di laman sosial bilamana sekeping gambar sebuah pasangan sedang bersenggama di atas bumbung institusi terbabit tersebar meluas.

 Sepasang kekasih muda yang juga pelajar institut berkenaan bersenggama di atas bumbung tanpa menyedari yang perbuatan jijik mereka itu dapat dilihat oleh orang ramai. (Ingat kat atas, orang tak nampak la?)

 Ekoran dari perbuatan tidak bermoral itu, saksi membuat laporan kepada pengawal keselamatan bangunan dan pasangan terbabit dihalau serta merta dari premis tersebut. Kejadian yang memalukan ini menjadi bahan cerita masyarakat di laman sosial. 

Inilah kesannya negara terlampau maju tanpa mempedulikan masalah-masalah sosial sebegini. Alhamdulillah kita di Malaysia ada Jabatan Agama yang bertindak tegas dan tidak memberi ruang terhadap apa jua cubaan untuk melakukan maksiat.


3 comments:

Anonymous said...

Sokong penuh supaya seluruh penceroboh ini dihalau keluar. Cina adalah PENCEROBOH Tanah Melayu. Halau mereka kembali ke Tanah Besar China dan hauskan hak mengundi dan bertanding di Parlimen atau Dewan Negeri, tutup dan hapuskan Semua Sekolah Cina@Penceroboh. Kuatkan Islam, Melayu Islam, Raja raja Melayu dan Bahasa Melayu.

Penceroboh adalah sebab:-
1. Agama Islam dipermainkan
2. Bahasa Melayu dirosakkan - Mereka masih mengagungkan Bahasa Inggeris
3. Raja-raja Melayu mahu dihapuskan (walhal Penceroboh ini tidak pernah menderita pun akibat Ketuanan Melayu)
4. Merosakkan ekonomi Orang Melayu
5. Menghalang Orang Melayu membeli rumah dan seterusnya menguasai majoriti undi satu satu kawasan dengan masyarakat Penceroboh.
6. Tidak Menghormati Tuan punya Negara Malaysia
7. Lebih Cina daripada Cina di negara China dengan sibuk membuka sebanyak banyak sekolah aliran Cina dengan sejarah China dan Bahasa China sebagai matapelajaran utama.
8. Membunuh ekonomi orang Melayu dengan pengambilan warga asing.
9. Merosakkan institusi kewangan Melayu dengan mengawal aliran wang masuk ke Negara.
10. Mereka adalah kafir laknat yang melawan perintah Allah dan Rasul Allah, makan binatang haram, makan babi dan tidak hormat bulan Ramadhan.

Apakah bangsa kafirun ini yang anda mahukan jadi pemimpin? Ini negara kita, MALAYsia bukan CINAsia. Hapuskan Penceroboh, halau Penceroboh!

Anonymous said...

Apa la lu Mat?????? Pada pendapat saya halau saja orang yg kuat menerima RASUAH..... orang Cina, India, Bengali dan seangkatan dgn nya ada lah rakyat negara ini....so, belajar lah dari mereka selok belok berniaga atau cara mereka berfikir dan cara mereka memandang di masa hadapan....

Langit Dan Bumi said...

tak kira apa bangsa dan agama..selama mereka terlibat dalam kegiatan memudaratkan dan merosakan bangsa dan negara..mereka perlu disingkirkan dan dihapuskan..mereka yg tak kenal hukum halal dan haram dan menggalakkan kegiatan itu kepada orang lain juga mesti disekat..mereka yg terlibat MESTI diasingkan dari masyarakat yang ingin hidup bertamadun..tak ada istilah "give and take" atau "win-win situation" bagi kegiatan maksiat dan kemungkaran..ISLAM untuk semua umat tak kira apa bangsa dan keturunan..yg pentig takwa kepada Allah sebagaimana ajaran Rasulullah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...