Minachi Ahli Parlimen DAP Batu Kawan Biadap Ini Menggelar Ahli UMNO Sebagai Binatang!! (Video)





video

Kebiadaban pemimpin Dap makin menjadi-jadi. Semalam di ceramah Prk Teluk Intan, Ahli Parlimen Dap Batu Kawan, Kasthury Patoo menggelarkan ahli umno sebagai binatang. Si kafir harbi ini juga menyamakan Prk Teluk Intan sebagai Perang Badar menyebabkan lobai malang hampas pakat terlopong kena tipu. Dia turut kata mana pergi hak bersuara?, yang kau secara bebas sedang cakap di ceramah tu bukan sedang bersuara ke? Merekalah kafir harbi yg sebenarnya wajib diperangi.

 Bangunlah semua saudara-saudara Islam ku, tak kira apa parti pon kamu, kita harus tegakkan Islam bersama sama... jangan biarkan orang kafir mempersendakan agama Allah ini... Kalau benar nak Perang Badar... biar mereka tau erti sebenar Perang Badar itu...

Jangan takut orang-orang yang beriman, Allah lah satu-satunya tempat kita berlindung dan sebaik baik penolong bagi kita... Jihad....

11 comments:

Anonymous said...

Paria-paria Dapigs la semua dah naik minyak sejak karpal mati, konon nak ganti nak tunjuk garang , paria minachi ni sama rayer kelingkong tu sekali sergah memang kencing punya, aku ni tak sabaq nak libas ja, kalau jadi rusuhan memang libas dua paria ni sebab cakap macam pukimak dia ja.

Anonymous said...

Habis lah hilang undi India kat BN.

Toddy free Dan makan percuma kat estet pon dah tak laku lagi.

Tinggal je undi perompak, perasuah, penyamun, iblis, setan, rasis, extremis pi kat proksi UMNO .


Perempuan India Menachi dah bangun dari tidur. Macam orang Muda-mudi Melayu seperti Dyana.

Anonymous said...

Hj Hadi patut ajar puak DAP supaya bercakap ikut cara Islam

Anonymous said...

Gua suka PRK Teluk Intan ni. DAP menang ke, BN menang ke pun serupa je.

No hal.

Anonymous said...

sudah sampai masanya kontrak sosial dikaji semula s.ada kewarganegaraaan yg diberi kepada golongan pendatang dan penceroboh ini harus ditarik balik atau diberi taraf pr saja dimana hak keistimewaan pemilikan harta harus di tarik balik...harap Datuk Zahid nasihatkan Datuk Najib adakan semula akta ISA dan akta DARURAT demi kehormonian rakyat dan untuk menyelamatkan Malaysia dari dijajah semula

Anonymous said...

kalau di india inilah golongan paria yg tidak dikehendaki dan agaknya masih melarat lagi di negaranya sendiri..... .Lebih mulia darjat anjing daripada darjat paria tersebut... tapi bila di ng org dah berharta dan berpelajaran sedikit atas ehsan org melayu yg memerintah mula tak ssedar diri

Anonymous said...

MUKA PARIAH BETINA SUNDAL NI MEMANG SERUPA PARIA..MEMANG INI LAH PARIAH YANG SELAMA INI DIBELA DAN DI JAGA OLEH DAPIG BABI.. PARIAH DAN BABI MEMANG SINONIM

Anonymous said...

Anonymous May 27, 2014 at 3:49 PM
Lu makan pakai pun rembat duit subsidi rakyat yg lemah... rasa2 la lu layak dapat duit tu... lu seorang sihat atau sakit? Budak kecik? Remaja? Pemuda? Org tua ataupun OKU?

Anonymous May 27, 2014 at 4:02 PM
Apa? nak suruh Pak adi cakap cara Islam? Pak Adi pun kaki temberang...!!

Anonymous said...

Tak guna bising pong-pang kat blog aje kalau ada PM yang pondan dan tak berani nak ambil tindakan. Tindakan akan diambil terhadap orang melayu aje.Tengok kes Pemuda UMNO di P.Pinang,dengan sepantas kilat mereka dipanggil polis utk meberi kenyataan dan esok lusa akan didakwa. Tapi dah beribu kali pembangkang buat perhimpunan dan kecoh sampai hari ini tak de seorang pun dari mereka didakwa.

Anonymous said...

woi PARIA BANGSAT sedarlah diri sikit DASAR PENDATANG!!! kalau dah tak suka hidup di TANAH MELAYU BERAMBOS LA!! akupun bukan suka sangat bila kaum PENDATANG NI NAIK LEMAK...SUDAHLAH TENGOK KAUPUN DAH MACAM BABI HUTAN DAH

Anonymous said...

Minachi ni menggunakan contoh Perang Badar? Dia faham tak perang itu terjadi ialah untuk menegakkan kebenaran Islam di muka bumi dan untuk membinasakan puak celaka pundek macam dia? PAS, where are you? Demi mendapatkan undi pengundi kafir, you all biarkan kaum kafir memutar belit dan menyebarkan fakta yang salah tentang ugama Islam.Tak takut dengan Allah rupa-rupanya.Bukankah munafik namanya?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...