Pendedahan dari Ketua Cabang PKR Yang Menggemparkan!


Saya adalah bekas ketua cabang di Pahang tetapi tidak bertanding pada kali ini. Saya nak ulas dari hati saya bahwa jangan cakap tentang refomasi, jangan cakap korapsi, kroni, jangan cakap tentang SPR dan jangan cakap tentang penyelewanan Najib atau menteri serta kerajaan jika parti PKR tidak boleh laksanakan pemilihan yang baik untuk tunjuk pada rakyat.

 Team TSKI adalah dalang di selindungkan oleh presiden DSWA. Azmin di kambing hitamkan, kalau memerintah tak tahu lah macam mana. Cabang digantung tetapi dalang semua kejadian di bebaskan. Mungkin ada yang di kambing hitam tetapi dalang tetap bebas sebebasnya. Bila kita nak buat baik dan pembaharuan politik walau pun sikit kesalahan kita tetap menyerang demi kebaikan sebab PKR tak nak jadi macam UmnoBN.

 JPP dipersalahkan oleh Chegu Bard dengan perlindungan DSWA. Kita tak nak sejarah 2001 hingga 2010 di ulang lagi. Kalau ahli dan pemimpin jujur dalam perjuangan kalah atau menang tidak lari dalam perjuangan jika permilihan bersih drp semua segi itu lah perjuangan rakyat dan negara sebenar. Sepanjang tahun ini Azmin menjadi budak belasahan sebagai bodoh politik, tidak peduli politik dll;

Dia tidak peduli semua itu sebaliknya terus fokas kepada pembinaan parti yang sentiasa hendak dimusnahkan oleh BN. Azmin berjaya mengintepretasi "Keadilan Raya". Agak ironis sekali Azmin turut di asak oleh TSKI dan SN tetapi beliau berjaya menepisnya. Kejayaan di Keadilan Selangor layak menjadi SAMPLING ATAU PERCONTOHAN yang melayakkan PR menduduki Putrajaya.

 Sekali lagi saya tekan kan, ini zaman Rakyat Menguasai Kerajaan, bukan politik atau parti menguasai kerajaan. Asalnya Khalid melangkah kekancah politik kepartian dengan bantuan Azmin. Manusia seperti Khalid tidak berterimakasih pada Azmin. Hati-hati permainan politik TSKI lempar batu sorok tangan...ada agenda tersembunyi.-sumber whatsapp

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...