Pabila Pemakaian Kopiah OIeh Mukhriz Dijadikan bahan Lawak Bodoh Oleh Macai hamPAS..



Lawak pula lihat status Erol Azie itu. Jelas dilihat sebenarnya puak-puak macai DAPig ni berasa terancam dan khuatir sekali dengan penerimaan yang semakin baik dan menyeluruh masyarakat melayu terhadap Mukhriz di Kedah hingga memaksanya keluarkan status yang jelas memperlihatkan kebodohan diri mereka sendiri yang ketara.

Sejak bila pula ada hukum atau dalil yang memakai kopiah adalah hak eksklusif untuk utk Al Hafiz?
Subhanallah. Makin celaru aku tengok puak-puak hamPAS ni akibat ketaksuban politik yang melampaui batas.

Memang selama ini dapat kita lihat, orang Pas beranggapan merekalah orang Islam,parti mereka lah saja yang Islam.
Cuba hangpa pergi tengok kedai-kedai nombor ekor dan kedai judi mesin...banyak jugak puak-puak pas ini..
Cakap saja kununnya parti Islam....tetapi cakap tak serupa bikin...
Semuanya hanya retorik dan hanya alat dagangan untuk meraih kepentingan politik saja.

Pas juga dilihat semakin condong ke arah sekular di mana telah jelas dilihat banyak isu yang menunjukkan mereka meletakkan agama suku dan politik suku.

6 comments:

pemikir masa said...

Puak puak hampas yg berasa sngat islamik....tp setan lol....

Anonymous said...

Itulah masalah dengan puak PAS-pissss-pusssy ni. Depa ingat iman seseorang tu ada kat kopiah yang depa pakai. Lagi besaq bonjol atas kepala depa tu lagi baguis.....bodo punya mentaliti. Patut lah bila Aji Hadi 'U-Turn' Awang dudok sebelah gundik LK Sial masa PRK Telok Intan dulu tu, dia pakai kopiah saja.....lebai lilit kepala tah kemana.....agaknya tang tu dah nak dekat jadi setanlah kut.....puak PAS-pissss-pusssy masa tu tak melalaq pulaq.....pelik, pelik...

abdhalim ahmad said...

kat depan dh tarok muncung

Anonymous said...

Selalunya yg pakai kopiah mcm Dato Mukriz (merah di tengah) tu penghafal Quran yg lulusan Azhar. Nak pakai di Malaysia takpe le tetapi kalau di Mesir silap2 ditolak ke depan jadi imam atau khatib.

Anonymous said...

Makluman wahai melayu sejati,ada diklgn pengkomen2 fb ni org cina red bean...dia pinjam nama,pinjam gmbar...xkan ada melayu yg xpaham soal penakaian kopiah ni...mai habaq sat,pak kopiah kat kedah lmbak2 pi jalan bwk anak bini..al hafiz ka...

Anonymous said...

kesian sungguh mak bapak tok nek si bangang ni... soal pakaian seseorg pun nk dipersoalkan.. apa punya bangang lah dia... ada tu pula kata, kopiah ada merah di tengah hanya dipakai oleh al-hafiz lulusan la azhar... ini lagi satu bangang.. salah kah mukhriz pakai kopiah macam tu... saya yakin mukhriz bukan sembarang manusia.. dia kan orh ISLAM juga, setdk2nya mengaji pasti dia tau.. mcm juga manusia pujaan kau org (org PAS).. dan yang pasti mukhriz tak mengatakan solat org PAS x sah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...