Ramai pelanggan yg kecewa dan berasa tertipu dengan baju melayu Aaron Aziz di Jakel? (7 Gambar)

Agak mengejutkan berita ini untuk diterima. Baju raya aaron aziz dan zizan razak oleh Jakel rupanya indah kabar dari rupanya.

Pada awal pelancaran baju raya jenama Aaron Aziz dan Zizan Razak ini , pastinya ramai yang teruja untuk membeli apabila pelbagai iklan keluar dari stesen televisyen yang bagaikan menggamit ramai orang untuk membeli . Al-kisahnya promosi 50% hanya kepada 100 orang yang terawal , bayangkan sahaja 100 orang ?

Sememangnya tidak patut , buat promosi gempak-gempak tapi terbuka kepada 100 orang terawal .

Terbaru , selepas 2 minggu baju berjenama pelakon terkenal di Malaysia yang menjadi pujaan ramai hati peminatnya dilancarkan , ramai pelanggan yang telah membeli meluahkan rasa tidak berbaloi , tidak berpuas hati dan rasa tertipu .

Antara komen pembeli dan bakal pembeli mungkin : 

Pakaian di Jakel Hanya Indah Khabar Dari Rupa? (7 Gambar)






P/s : Pihak Jakel perlu membuat sesuatu untuk menangani masalah ini. Jaga kualiti insyaAllah orang puas hati :) . Korang pengguna pun boleh check betul², dah puas hati baru bayar..Diorg xbagi check,blah je carik kedai lain. Mna boleh beli tanpa tengok barang meh.. Mungkin ada yang dah terkena, kongsikan laaa di bawah.. :p

12 comments:

Anonymous said...

SALAM...BUAT MCM AKU DAHULU KINI DAN SELAMANYA... GENE MARTINO... MMG BERBALOI,,,

Anonymous said...

AKU RAYA PAKAI SELUAR DALAM JIMAT KEKADANG LANSUNG TAK PAKAI LAGI JIMAT

Anonymous said...

suar dlm pun pakai duit gak.aku pakai daun kelapa je.free..jiran aku tlg anyam..

Anonymous said...

jiran pompuan ke ....aku nak tempah ,,,ok

. said...

Salam ramdhan,wat mcm kwn lagi senang..baju raya 2-3 tahun lepas masih ngam..boley pakai lg..jimat beb.

Anonymous said...

Aku raya tiaptiap tahun,baju aku tak raya..aku beli baju masa aku ada duit lebih je.

Dunia Baru said...

Pls check Jakel ni sape punya..hehehe....cawangan jakel seluruh malaysia tumbuh mcm cendawan tumbuh selepas hujan,,,,....sape di sebalik JAKEL ni.,..

Anonymous said...

ye betul....sy setuju yg jakel pandai buat iklan
tiap tahun guna artis yg ramai pengikut... 2x raya beli baju melayu anak kat jakel RM300/- pas solat raya baju pun koyak disbbkan jahitan nya yg kelaut.....
tahun ni sbb zizan punya pasal, anak aku nak juga baju macam tu... tak pakai lagi baru lepas basuh dah merekah2 bajunya....hurmmmmm

Anonymous said...

aku mmg x prnh beli jenama jakel ni sbb dah terbiasa dengan orlando atau john master,...selesa dan berkualiti..

Anonymous said...

aku mmg x prnh beli jenama jakel ni sbb dah terbiasa dengan orlando atau john master,...selesa dan berkualiti..

Nurulhuda Najmi said...

Langsung tak pernah menapak ke jakel.. Mahal ya robbi. Suka lagi ke nagoya.

khairul zaman said...

Bru je beli dua hari lepas..xbkk kotak..try bukak mlm smlm shit! Koyak atas bahu..dye koyak mcm kne.gunting..how untuk tuka bende nie..sial la..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...