Memalukan! Gambar Budak Sekolah Bergambar Sambil Bercium seperti suami isteri


Kedua-dua orang budak mentah ini bergambar seperti mahu pergi beraya ke rumah orang atau mungkin baru lepas majlis hari raya di sekolah mereka.

 Jelas dua orang budak sekolah ini tak tahu halal haram, pegang-pegang, peluk-peluk dan lebih parah lagi bercium seperti pasangan suami isteri macam dah kahwin.

Muka si perempuan tak nampak tetapi yang lelaki jahanam jelas kelihatan. Harap dua orang budak ini diberi hidayah oleh Allah suatu hari nanti.

3 comments:

Anonymous said...

alah korang ni sibuk sgt ganggu kehidupan peribadi org lain..korang buat fitnah kat org politik jelah tak payahlah nak kacau hidup org2x biase ni..sweet ape kiss2x mcm tu..lagi aku bangga dorang berbaju melayu dan berbaju kurung cuma slack tan tudung tu..tak payahlah pakai tudung..mcm muslimah pas je..hidup melayu..hidup UMNO

MrThompson81 said...

are you out of your mind...??

Anonymous said...

Ingat lembu bodoh ada orang lagi bodoh Anon 8.32

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...