Kak.. Jangan memalukan diri sendiri..



Menurut info yang diterima, dia di hentikan bantuan oleh JKM atas sebab JKM tidak dapat mengesan dimana beliau berada.

 Yang menjadi tanda tanya mengapa dia tidak maklumkan pada pihak JKM bahawa diri nya itu telah berpindah. Mengapa tidak rujuk ke pejabat JKM jika ada sebarang permasalahan?

 Dan yang peliknya mengapa mengadu pada DAP untuk mohon bantuan? Sesudah itu menyalahkan kerajaan.

Hanya kerana sedikit bantuan barang dapur dia melupakan pemberian kerajaan pusat sebanyak RM300 sebulan yang telah diterimanya bertahun lamanya?

10 comments:

Miss Vee said...

Rahsia Teragung Lelaki Sejati Terbongkar !!
‘Royal King’ - This Is What Women Really Want !!
KLIK HERE !!

Anonymous said...

Biasa la....makcik BODOH macam ni memang jadi target DAP sebab diorang tahu, kalau orang2 yang bijak, tak kan tertipu dengan kerenah DAP.

Ini adalah rancangan Kit Sial untuk memperbodohkan bangsa Melayu. Juga, tak lama lagi DAP akan letakkan satu dua ADUN Melayu di Selangor supaya PRU14 nanti,boleh mencalonkan ADUN Melayu DAP untuk dijadikan MB!!!!

Kita mesti mematikan rancangan parti RACIST itu dari sekarang!!

Anonymous said...

Stail KRISTIAN .. SALUR KEBENDAAN ..
LEPAS ITU MENGANUT AGAMA ...

Anonymous said...

kalau dah tahu yang makcik ini mengutuk kerajaan kerana kesalahan dan kebodohan sendiri..rasa rasanya JKM seharusnya memberhentikan bantuan tersebut dan beri kepada orang lain yang lebih tahu erti berterima kasih.

Anonymous said...

Siasat dulu...betulkah warga tulen

Anonymous said...

biasalah kerenah birokrasi..pasti ada yg terpinggir..jadi mana lagi org2x yg kurang diberi perhatian ni nak mintak tolong..kat pembangkanglah...tak kisahlah..sbgi rakyat siapa boleh bantu kite berterima kasih..yg jadi balaci parti sama ada pro pembangkang atau pemerintah...korang meroyan jelah..kutuk je kornag tau..hidup korang dibayar.

Anonymous said...

punya bangang pecacai pecacai umnobn ni ,,komen macam orang buta perut,,,memang semua umno buta perut pun,,,

Anonymous said...

9:50AM...Komen ejen2 cinabeng DAP macam kau lagi BODOH dan membabi buta tak tentu arah.

Anonymous said...

Emm alahai..melayu...melayu...

Anonymous said...

JKM dah banyak bagi tolong sama makcik. bila diberhentikan mula mengadu sana sini. tolonglah kalu kewangan dah stabil maklumlah. ramai lagi yang tak dapat ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...