Konsert 3 'Ustazah'. Wajarkah?


Dua point penting yg ingin aku bangkitkan di sini ialah pendirian kerajaan Islam ala pas yang tidak tetap.

Dahulu Pas pernah mengharamkan Peserta wanita menyertai musabaqah Al Quran atas dasar suara adalah aurat. Sekarang ni bukan takat mengaji, menyanyi lagu yg mendayu dayu itu sudah pasti. Tak kira lagi pak lebai kepiah terangkat sebab asyik masyuk mendengar kemerduan suara ostajah ostajah di atas. (Tidakdinyatakan pula konsert untuk wanita sahaja. Siap jemput hadir beramai-ramai lagi)

Keduanya Pas pernah menyalak meroyan sakan kalau Umno guna sekolah kerajaan untuk program parti. Namun dengan muka kulit biawak, dengan baik hati pengurusan sekolah (ini kena siasat siapa dalangnya) yang membenarkan konsert pas ini diadakan dalam sekolah menengah yg sudah tentunya milik kerajaan Pusat. (Rujuk logo pangkah parti pas di poster di atas)

Inilah 2 bukti kemunafikan Pas yg terserlah! Ada machai Pas ingin menyanggah! Silalah!!

9 comments:

Anonymous said...

Hihihi...jawab la orang kuat PAS...Yang aku pelik mengapa dibuat di sekolah milik kerajaan persekutuan..kenapa tak dibuat disekolah milik PAS...Eh ..Ada ke sekolah yang dibangunkan oleh PAS di negeri Kelantan? Berapa buah eh? Tapi tak pe memang kebanyakan penyokong mereka LEMBU LEMBU hasil kemasukan sosej ke dalam burger.
Lebih mengherankan ketiga tiga ostazah tu..nak berdakwah dengan lagu ke...ish ish ish....

Anonymous said...

Dijemput ramai2 kerana peti derma akan diedarkan semasa konsert. Abih dah Pas tak panggil lagi untuk ceramah, terpaksa lah buat konsert untuk cari makan. Bukan kah ahlul Pas senang dibodohkan...Ustazah2????? Adoi, sungguh menghina pendakwah2 yang betul2 berilmu.

Anonymous said...

Sambil berhibur dan tabur fitnah sambil tin-tin milo beredar mintak sedekah. Dapat duit gunakan untuk menimbulkan huru-hara. Ya takebeer inilah perjuangan ke syurga.

Anonymous said...

Dh nma pembangkang, kerajaan buat baik mcm mna pun x nmpak yg buruk jugk nmpk. Mazhab sesat mna ntah..sokong pas masuk syurga....kepala hotak berjambul. Isu selangor pun tungging langgang. Mcm ni nk tadbir malaysia....lingkup trus.

Anonymous said...

Calon BN tak layak diberi gelaran ustaz kata Pembesar PAS..serban dia pakai pun jadi isu...hairannya 3 artis tu sesenang aje dapat gelaran Ustazah..sekolah agama mana ya..di ELITE ke atau di FAN CLUB or di kelab Dangdut?

AwangLiku said...

Kan kunci syurga dan neraka pok nik yang simpan..

SolitaireHunter said...

Ahaaaa, cara mu dan cara ku, ahhha, tamparan wanita.... ahaaaa...

Unknown said...

Dunia akhir zaman..

Anonymous said...

Sekolah milik kerajaan bukan milik umno...tapi jasa umno menkayakan orang cina dan jadikan orang melayu merempat jgn dilupa...keh keh keh...hidup melayu...hidup MCA!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...