Janganlah over sangat YB


Jika dilihat dari gambar yg pujian yg dikongsi oleh YB Nasrudin Tantawi MP Temerloh ini aku akui semangat MP PAS Kuala Nerus untuk bersama rakyat wajar dipuji.

Tapi agak padan patut  le. Setakat pinggang je kot? Jangan over sampai ke dada pulak!
Mungkin MP Kuala Nerus harus bercangkung untuk tunjuk sampai aras dada.

Moga semua bangsa banjir tabah hadapi dugaan ini.

8 comments:

Anonymous said...

Perut kata kita = dada pada mereka
Dada kata kita = kepala pada mereka
...sebab mereka tok da kepala!

Anonymous said...

Kalau tgk baju basah mmg paras dada..so bersangka baik la...biar aje dorang tu yg hasad pd umno..

Anonymous said...

Baju kelihatan basah ke bhgn dada sebab proses serapan air la...

Anonymous said...

Kalau air paras dada daripada berjalan baik berenang free style terus..

Anonymous said...

kasi chance ler dia nak berglamour dgn publisity murahan nye tu....janji tolong hulur bantuan...jgn harapkan umno jer...
...kan makcik sambal belacan?

Pakcik Sambal Tempoyak

Anonymous said...

yang buat kerja2 yg kelihatan over& kurang cerdik ni....orang2 pas/pkr jer...MB selangor pun sanggup masuk longkang nak tunjuk pd umum...dap ade buat kerja2 over mcm ni?....eh..kakak sebelah tu tak takut lintah masuk kain ke?...dlm hati dia mesti menyumpah seranah tu....
dah buat publisity murahan ni...jgn la bantuan tak sampai2 juga...walaupun umno dah bagi terlebih dulu,dan tak perlu publisiti....

Pakcik Sambal Tempoyak.

Anonymous said...

maaf lambat komen.. paras dada itik

zuan Q said...

pasal nie pon gado mcm bdak2 haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...