Kisah Sebenar Kenapa Azwan Ali Pakai Tudung..


Ramai netizen terkejut dengan penyebaran gambar Azwan Ali yang didakwa kononnya ‘insaf’ sehingga memakai tudung menyerupai wanita di Facebook.

Beberapa gambar Azwan Ali bertudung di bawah:

Menurut sumber, Azwan Ali sebenarnya bertudung untuk program iklan perniagaan makanan. Bukannya saja-saja nak pakai tudung nak seperti Shila Amzah.


Azwan Ali sebenarnya baru saja dilantik menjadi wajah Domino Pizza. 

Dalam iklan komersial terbaru Domino Pizza, Azwan Ali akan memegang berpuluh-puluh watak orang awam, termasuk watak makcik-makcik kaki order Domino. 



Bukan Seperti Yang Disangka

Menurut seorang forumer, Azwan Ali bukanlah seteruk yang disangkakan. Menceritakan pengalaman berjumpa dengan Azwan Ali, dia pernah bertembung dengan ‘diva’ itu di Stesen Minyak Taman Melati, menghala ke Gombak. 



“Aswan Ali ini dalam TV je memondan. Tetapi di luar, pakaian macam biasa je. Dia sangat ramah sampaikan bangla yang nak tolong pump minyak kereta. Dia tak habis-habis ucap terima kasih. 

“Ada dua tiga orang makcik tegur dia, dia boleh berborak mesra macam dah lama kenal. Ramai yang dah salah anggap dengan Azwan ni. Dia nampak teruk tetapi dia sebenarnya baik walaupun kekadang mulutnya terlepas cakap,” dedah individu terbabit.

Sumber mymediahubonline.blogspot.com

4 comments:

Anonymous said...

Berapa bapok ni bayar lu bro?

Anonymous said...

Kalau pun tidak bertudung.. namun ala2 bertudung juga pernah dilihat sebelum ini... apa jadah nak jadi sotong? kerat aje anu campak kelaut kalau tidak bersyukur dgn pemberian Allah. Ingat semua ini akan dilaknat di akhirat nanti!

Anonymous said...

Saya selalu nampak Azwan makan tengah hari kat KLCC....memang penampilan awwww habis...takde pun macam lelaki biasa. Teman yang makan dengan dia tu pun awww jugak. Teman dia tu kerja sebagai salesperson kat Isetan KLCC.

Anonymous said...

bukan kadang kadang mulut dia terlepas cakap...mulut dia mmg selalu mcm tu...mulut longkang...apa janji dia masa baru balik dari mekah dulu?


azhar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...