Vincent Leong Bangsat Yang Harus Dihukum Keras!


Salah guna hak kebebasan bakal mengundang kekacauan.!!

VINCENT LEONG adalah BANGSAT BARU YANG KITA INGIN PERKENALKAN HARI INI. Tengah sibuk dengan pameran di D' ART STAGE, SINGAPURA.

Kali ini BANGSAT INI MELAKUKAN PROVOKASI MELAMPAU TERHADAP MELAYU-ISLAM dengan mempamerkan potret yang DIPERTUAN AGUNG, RAJA PERMAISURI AGUNG  Perdana Menteri yang memaparkan SOSOK BELAKANG FIGURA-FIGURA berkenaan. BANGSAT BABI INI HARUS INGAT, YANG DIPERTUAN AGUNG ADALAH :

1. LAMBANG KEDAULATAN UNDANG-UNDANG & PERLEMBAGAAN NEGARA.
2. LAMBANG KETUANAN MELAYU & BUMIPUTERA
3. KETUA AGAMA ISLAM.

Apa prospektif masyarakat apabila lambang Ketuanan Negara diperlakukan sedemikian rupa.. Ini adalah 1 lagi provokasi terhadap MELAYU & ISLAM.

VINCENT LEONG adalah pelukis Malaysia yang lahir dengan karya video art, instalasi, dan stencil yang dikenali umum & sering membuat pameran di Singapura.

6 comments:

Anonymous said...

Jangan marah,nanti ada Menteri bela dia, UMNO,PKR dan PAS bela Melayu ke atau Cina, kaum ni banyak Melayu rela bela mereka.Bila la Melayu hendak bela Melayu?

Anonymous said...

Kalau tiada perasaan sayangkan agama, bangsa dan Negara memanglah tidak marah. Orang yang semacam itu alah macam kau saja. Tak kan orang menghina pemimpin dan bangsa Melayu hendak dibiarkan saja. Kalau orang lain menghina keluarga kau adakah akan dibiarkan juga? Kau memang bongok!

Anonymous said...

Masalah sekarang....siapa pihak berkuasa kita yg berkokok..kebanyakannya para pembaca blok saja...kalau nazri aziz tahu konpom dia akan bela cina ni...itulah mentaliti menteri menteri melayu kita yg sentiasa tidak peka malah akan menganggap isu ini sebagai remeh.Betapa Najib sakit kepala dgn manusia yg dia lantik tetapi menjadi gunting dlm lipatan.

Anonymous said...

Pihak berkuasa tak keluar apa2 kenyataan pun kenapa kau nak sibuk? MCA dan MIC pun senyap.Pihak berkuasa menjadi syaitan bisu sebab si pelaku adalah mata sepet?Kalau si pelaku adalah melayu, tak cukup tanah dikerjakan pihak bekuasa dan semua menteri termasuk menteri pertanian,menteri kerjaraya serta menteri tenaga dan gas asli, MCA,MIC,SUPP,PBB dll pun akan turut sama komen.

Anonymous said...

Macam pemimpan PAS yang rela "over my dead body" mempertahankan Karpal Singh.
Tak cukup dengan itu ada pula khatib yang mendoakan kesejahteraan untul Lim Guan Eng?

Unknown said...

sape suruh pkai ketat islam kn suruh pkai yg x mnjolok mata sbb elak fitnah... maaf ckap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...