Anwar tuduh kes liwatnya semua konspirasi


Anwar tuduh ini semua ni konspirasi, bak kata penyokong anwar, macam ada master plan, konspirasi ini semua lakonan skrip..Anwar dianiaya dan difitnah.

Oklah, kita terima tuduhan mereka dulu, tetapi dengan syarat, boleh tak mereka perincikan secara KRONOLOGI bagaimana skrip konspirasi ini di rencanakan?

Siapa yang terlibat dengan konspirasi ini? berapa banyak wang yang terlibat?, bila ia berlaku? siapa play makernya? siapa tukang buat plot?, siapa yang di rasuah? polis mana, hakim mana, peguam mana, pendakwaraya mana,saksi mana, pegawai dalam jabatan mana, kementerian mana, politician mana, yang termasuk dan terlibat dalam rencana konspirasi ini?

Dan kita nak penyokong anwar perincikan kes mengenai konspirasi yang anwar dakwa wujud ini sejak zaman Tun Dr. Mahathir.

Anwar sendiri cakap ini semua konspirasi sejak 10 tahun lepas, tapi dia tak pernah bagi perincian tentang konspirasi tu. harap sembang aje konspirasi.
ada juga AS erdengar suara-suara sumbang yang mengatakan UMNO, gunalah taktik dan modal lain pulak kalau nak jatuhkan Anwar sekalipun, tapi cuba pembaca yang budiman pikirkan takkanlah jika benar ini suatu konspirasi, takkanlah UMNO nak gunakan jalan cerita dan kes yang sama, sudah tentu mereka akan gunakan modal yang lain pula. Harap totok-totok pakatan haprak dapat buka mata dalam kes ini.

Amacam, boleh explain sikit tak?

6 comments:

Anonymous said...

Karpal Singh dan Mat Sabu, Naib Presiden PAS sekarang adalah merupakan orang pertama yang mendedahkan salahlaku seks Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 1998 semasa DAP mengadakan Konvensyen mereka di Kuala Lumpur.

aminarlisy said...

Tak kesah la conspirasy ke ape,memang patut pun kene tendang dari kabinet masa economy gawat tu.bijak sangat lah menaik kan home loan interest bank sampai 15%.Dah tu nak ambik IMF loan.Menyusahkan rakyat.Lagi pun padan muka dia yg cuba nak jatuhkan Tun Det.Tak sabar2 nak jadi PM.Pakar demo jalanan dia jugak.ish..ish...lingkup negara kalau dia jadi PM.Qualification pun alahai.....

Anonymous said...

Rakyat malaysia berterima kasih kepada Tun kerana cepat sedar tendang keluar peliwat bersiri ini kalau tidak habis orang melayu tinggal di pulau pulau macam indonesia.

amieiezam said...

mokhtar...

kenapa yer MAT SABU dan Kerpal Sngh tak dipanggil memberi keterangan kenapa mereka pernah mendakwa anwar semasa menjadi TPM seorang peliwat?

jawapanya kerana kes sekarang adalah totally kes lain...kes liwat yang lain. bukan kes liwat ciptaan sesiapa. oleh itu adalah amat memalukan bila pembangkang cuba mengkaitkan sodomy1 dgn sodomy2....peliwatnya mungkin sama (saya tak mahu mendahului mahkamah0

Anonymous said...

Ya. Dalam kes ini – Pada petang Khamis, adakah anda berada bersama lelaki muda ini? Adakah anda bekerja bersama? Bagaimana keadaan malam itu?

Saya ada kesemua fakta yang dibuktikan, semua alibi, atau apa yang saya lakukan. Saya tidak pernah berada bersamanya secara tertutup, di mana-mana tempat. Lebih daripada itu, pegawai saya berkata – tunggu, biar mereka wujudkan kes tersebut. Tetapi ianya cukup untuk saya mengatakan bahawa saya tidak pernah bersendirian dengannya.

Kondominium yang disebutkan adalah di Damansara Heights. Adakah anda di sana pada tengah hari atau petang?
Masalahnya di sini, pegawai saya menasihati saya – jangan sentuh dalam apa-apa perkara dalam siasatan kerana ia mungkin sukar dalam keadaan apabila menjadi Defendan. Cukup untuk saya katakan bahawa saya tidak pernah bersendirian dengannya.

hehehehehe... suke baca yg ni.... soalan yg tiada jawapan...

zedmagel said...

Salam Anak Seberang,

he..he... konsprasi ke? Dari dulu lagi tu le pun modalnya..He..

Kebenaran akan terbukti, tunggu le masanya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...