DAP main kasaq nampak!!

Sidang Akhbar oleh YB Ustaz Shabudin Yahya (ADUN Permatang Berangan)



Adakah Kerajaan DAP Pulau Pinang ini prihatin atau penyayang???? Jawapannya, TIDAK, TIDAK, TIDAK!!! Setiap hari Kerajaan DAP ini main politik perpecahan, bilakah ia akan berhenti?

Di Pulau Pinang ada tanah yang tidak jelas statusnya sama ada tanah Kerajaan Negeri, tanah Kerajaan Persekutuan maupun tanah swasta; contoh isu Kg Buah Pala. Biasanya, dalam isu tanah, kerajaan negeri mempunyai kelebihan. Terkini, YB Shabudin akan diusir dari pusat khidmat ADUNnya....bagi Kerajaan DAP Pulau Pinang yang penting adalah kepentingan politiknya bukan kepentingan rakyat.....

Perpindahan adalah disebabkan arahan dari Pejabat Daerah SPU atas desakan TKM 1 Mansor Othman supaya mengosongkan sebelum 23 Feb 2010.Setelah 6 tahun bertapak di tempat tersebut dengan membaik pulih puluhan ribuan ringgit menukarkan bangunan tersebut yg usang kepada bangunan elok maka kerajaan negeri senang arahkan mengosongkan, untuk apa pon tidak tahu ?..tidak tahu maka selepas ini bgn ini akan terbiar tanpa jagaan......kita lihat nanti !

Inilah perasaan hasad dengki ingin balas dendam yang tersirat dalam hati mereka hampir 2 tahun selepas DAP memerintah Penang dan hari ni terbukti! jangan terkejut satu hari nanti orang melayu semua diusir dari Pulau Pinang!

2 comments:

KB said...

haram J punya apek melaka!

Anonymous said...

Kapiaq tu di sokong PAS, sebab tu besaq kepala..... Parti Ajaran Songsang. Celaka punya melayu....anwar main kayu 3, melayu dapat hampas, paria dapat habuk, mata sepek dapat negeri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...