Edisi Geram! Gambar2 Linda & Que Berpesta Sakan Yak Yeay!

Ni AS rasa pertama kali terpaksa jugak masuk cerita bab artis ni. Kalu sebelum ni AS tak amik pusing pun! Bukan AS nak sibuk jaga celah kain orang.

Pasal dah melampau, AS geram sangat terpaksa la luah dalam blog aku.
Ni la cara ekspresi AS lepas geram. Bukan niat nak tayang belakang body LJ yang putih tu!

Apa Nak Jadi Linda Jasmine Oii?
Hang tu Islam. Bawa Nama Islam. Sorang selebriti pulak tu!
AS tak tau nak kata apa dah kalu macam ni gaya seorang selebriti..
So, janganlah artis nak melenting kalau orang chop hangpa semua 'jebon'..
harap laki si Que Haidar pun nak teguq pakai dak la.. Join sekaki lagi ada la!

Salah satu cara untuk kita sekat artis macam ni ialah AS pohon Kementerian Penerangan yang boleh mengawal atau menegur RTM, Media Prima mahupun Astro sekalipun agar 'ban'
artis-artis yang berperangai memualkan sebegini! Biar jadi pengajaran!



16 comments:

Anonymous said...

hanyut dgn keasyikan dunia padahal dunia hanya sementara :)

Anonymous said...

aku pun heran perangai manusia macam ni. Ada laki pun sama je.

anti bohmau said...

as,
dlm hal ni que haidar yg menanggung segala dosa perilaku isterinya yg melampau tu. sebagai suami dia WAJIB membimbing isterinya mendalami ajaran Islam & bukan tunggu hingga di penghujung usia baru nak berubah krn belum tentu umur masing2 panjang...

ni baru satu yg kita lihat. sebenarnya ada beribu lagi artis yg berkelakuan & berpakaian mcm pelacur murahan! yg hampir berbogel beraksi utk majalah di kolam mandi tak usah citer la, mengalahkan artis hollywood mcm tak nak mampus!

ada sesetengah tu plak, bila dah sakit2, dah tak mampu berlakon, mulalah rasa nak insaf, sibukla masuk parti ala2 Islam tu, konon nak bertaubat tapi lebih mirip nak jual ubat auta wal minyak urat!

pe'el & perwatakan pun berubah trus, dari bertopi jadi berserban, dari dogeng tak bermisai jadi berjanggut lebat bahkan percakapan pun jdi mcm ulamak konon. padahal ckp merapu mcm org mabuk daun ketum. kerja sambilan merembat duit pencacai bawahan yg sememangnya sedia susah..
kita tengok sampai ke mana lakonan mrk yg memang pandai berlakon ni!

Anonymous said...

Alaa artia ni Islamnya ala PAS juga...sekadar kosmetik jaa....Isle PAS mcm gini la...

Anonymous said...

Byk pengajaran dan iktibar dr pelbagai sudut boleh d ambil dr gambar ini. Semua manusia melakukan kesilapan.Semoga akan ada org yg dpt membimbing mereka ke pangkal jln dan sedar akan kesilapan yg d lakukan. Allah maha penyayang..pintu taubat masih terbuka.semoga mereka sedar dgn cepat...Doakanlah.

headbomb said...

salam berbloqqing
http://headbomb.blogspot.com/

boleh ke bloq saya untuk membedal pakatan... InsyaAllah

Munie Blushious said...

dorang ni memang la... dah la artis, tak pernah sedar yang diri tu sentiasa jadi perhatian org.. jaga la sikit perangai tu.. ni dah langgar batasan... dgn aurat terdedah, si suami pon tak menegur langsung... hanyut dengan nikmat dunia sangat...

Anonymous said...

Isle PAS lagi teruk sanggup pertahankan bedio belalai gajah demi kuasa..., apa ada hal.

Anonymous said...

hampeh boto , ni yang jadi ikutan anak mudo kito..? rosak bangso den ..lopeh tu nak salah kan orang lain .namo ajo artis terkonal..buek malu, camno nak respek..buek malu anak2 felda ajo.

Anonymous said...

xpe..jahat cne pn lau msuk PAS ttp msuk syurga..
nik ajis dh bgtaw awal2.xkn org tua tu menipu pulak..bull shit doll hamPAS

RadioAtok said...

Ini yang dinamakan dunia dan manusia adalah Raja raja...Que respect yourself be a hero of your family..

hantu cik temah said...

the 4th picture..

makcik paling kiri dipeluk oleh lelaki..oke, think positive..laki dia kott..but pelik why muka putih melepak tapi lengan gelap..

hiks~ geli tengok ='P

Anonymous said...

korang kalau dapat peluang memantat ngan pompuan2 ni pun korang tibai jugak kan?...so jangan nak perasan baik k..

Anonymous said...

ko laki bini sama cam ANUwar brahim ANUgerah tuhan ngan kak jijah bini si menatang gay tuh...pandai berlakon...:)

anaklangkawi said...

ish2.. ayaq apa ataih meja tu..

Anonymous said...

setim siot gua tgk body linda jasmin..mmg terbaeeekk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...