LGE jahanam secara terang-terang berani hina maruah Melayu UMNO! Aku mendidih sangat dah ni! (beserta video)


Lim Guan Eng Lahanat telah mulakan Perang! Dengan tanpa rasa berslah, dengan bangga dan muka macam bagus si celaka ni mengherdik Kontraktor Melayu UMNO lembap, bodoh dan dayus. Si celaka ini jugak kata kontraktor UMNO tidak layak dapat tender Kerajaan negeri sebab mereka adalah kontraktor UMNO. Cara LGE celaka ni cakap macam semua kontraktor UMNO takda kebolehan, tak profesional dan tak kompeten dalam jalankan kerja!

NAMUN!, Kerajaan BN tak pernah pulak letak syarat untuk berkhidmat dengan Kerajaan mesti sokong UMNO/BN.. Banyak juga kontrak semasa UMNO/BN memerintah Penang dulu dan Malaysia sekarang, kontraktor Pakatan Harom dapat tapi ini tak pula dijadikan isu..


Walaupun AS bukan kontraktor, AS ada ramai rakan-rakan kontraktor orang UMNO di Pulau Pinang. Sejak dari zaman BN memerintah Penang, ramai rakan-rakan yang mengeluh tiada projek,kalau dapat pun jarang-jarang dan dapat pun sebab masuk tender pun secara terbuka! Takpun nasib kalau cabutan undi!

Tiada pulak seperti yang dikatakan oleh LGE jahanam ni yang mana SEMUA kontraktor UMNO hidup dan dapat projek melalui KABEL POLITIK.
Lim Guan Eng nampaknya sudah naik angin dan 'declare' perang apabila dia ni secara terbuka berani menuduh kontraktor UMNO dayus, lembik dan bodoh di dalam kenyataan akhbar sebentar tadi. LGE, lu jangan main dengan api! Makan boleh sebarang makan, cakap jangan sebarang cakap! Kalau berani lu buktikan yang 100% kontraktor UMNO sejak dulu hidup mewah dengan kabel politik! Gua cabar lu! Lu memang biadap dasar tak sedar diri merempat dari Melaka ke Penang, dah mai sini hina orang melayu Penang pulak!

Lu sedar tak boleh dikatakan hampir 100% semua kontraktor yang telibat dalam pembinaan beli hardware dari siapa? Dari bangsa lu! Siapa yang untung sebenarnya!

LGE jahanam ni juga tuduh Dato' Mohd Fadzil, YDP Persatuan Kontraktor Melayu Pulau Pinang sebagai pemimpin UMNO padahal yang AS tau Fadzil ni hanyalah ahli biasa sahaja. Bukan berjawatan besar dalam UMNO pun. Guan Eng juga menyindir Fadzil supaya kalau hendak menjadi kontraktor supaya jangan masuk politik.

Padahal jika kita ikuti isu pemberiaan nilai kontrak kepada Kontraktor Melayu Pulau Pinang, Mohd Fadzil hanya mahukan penjelasan daripada Guan Eng. Tidak ada yang membuat fitnah. Ianya bersesuaian dengan moto C.A.T yang selalu diomong-omongkan oleh Guan Eng sendiri.

bukti video LGE jahanam ni kata Kontraktor UMNO sbg BODOH :



AS MENDIDIH TENGOK BILA DIA HINA MELAYU SEBUT 3 KALAM TU RASA MACAM NAK BUBUH PENYEPAK SAJA!

3 comments:

Gerakan Timur said...

Ni la khalifah yahudi pujaan bAhlul Pas bro...

Betapa rendahnya IQ dan martabat orang2 pas ...

LGE komunis freemason!!!

Anonymous said...

kontraktor umno memang mcm tu... kontraktor umno sahaja yg mcm tu.. hanya kontraktor umno.... bukan kontraktor pas, pkr, mca, mic... kontraktor umno sahaja...

Anonymous said...

Adun DAP Bukit Mertajam dapat hadiah keranda,... nanti aku hantar batu nisan untuk sembah dengan siap tulis nama dia... Orang Cina cukup pantang kalau dapat hadiah macam ni... Tunggu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...