Malam ini Anwar Pengkhianat dan Rakan-Rakan akan meroyan di Nibong Tebal tempat Anak Seberang!


Sempena konvensyen pakatan haram yang diadakan di Dewan Millenium Kepala Batas,
gerombolan pakatan harom akan beramai-ramai belarak membuat lawak dan meroyan dari Kepala Batas ke Nibong Tebal untuk meneruskan siri menghasut mereka. Mereka ni akan mengadakan ceramah sempena kovensyen pakatan haram dimana semua kepala parti pakatan haram sedang berada di Kepala batas.

Kali ini di perkarangan Tadika PASTI di Pekan Sungai Acheh. Untuk makluman pembaca, ini adalah kali ketiga Anwar turun meroyan dalam tahun ini di Nibong Tebal. Pertama di Sungai Acheh, Kedua di Sungai Bakap dan malam ini kali ketiga

Anwat terpaksa turun Nibong Tebal lebih kerap disebabkan majority orang Nibong Tebal terutamanya orang melayu dah mula bercakap-cakap meluat dgn karenah dan kelakuan pakatan haromm.

Punca utama ialah isu Ahli Parlimen Nibong Tebal, Tan Tee Beng yang keluar PKR menjadi ahli parlimen bebas suatu ketika dahulu. Kekuatan UMNO di DUN Sungai Acheh juga dikatakan membuatkan nuar terpaksa meroyan lebih banyak kali menyerang DUN Sungai Acheh untuk meracuni mnida fikiran rakyat Sungai Acheh.

Dari tinjauan AS orang Sungai Acheh majoritinya benci dan meluat dgn Anwar n co nih! Bukan kata orang tua, orang muda pun sama! Tengoklah, kalau ramai pun malam ni, yang pastinya 80% yang hadir adalah orang luar dari Nibong Tebal.

InsyaAllah, jika berkesempatan, AS akan paparkan laporan Nuar n co meroyan di Sg Acheh. Adakah kes digantung parlimen dan pendedahan wikileaks jadi modal utama dia ni?

Menurut sumber, penghasut-penghasut yang hadir agak ramai yg akan hadir seperti;

1. Anwar Ibrahim
2. Abdul Hadi Awang
3. Tian Chua
4. Dr. Mujahid Yusuf Rawa
5. Nga Kor Ming
6. Gobalakrishnan
7. Mansor Othman
8. Abdul Malik Kassim
9. Mohd Sabu
10.Che'gu Bard

1 comment:

usin said...

biarlah mereka melampiaskan nafsu serakah mereka kt situ. AS tolong buat tinjauan ye. amik gambar skali, lepas tu kuarkan dlm blog. syok jugak tengok xtvt meroyan beramai-ramai ni. meroyan alaf baru..kah!kah!kah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...