Gara-Gara Isteri Kuat Seks...



Kita berehat sebentar dari liputan PRK Tenang yang menimbulkan kontroversi disebabkan ada rakan-rakan bloger yang menegur AS disebabkan tidak meletakkan link pada entry
SINI tadi. Perkara ini disebabkan kecuaian AS sebagai makhluk Allah yang tidak lari dari kesilapan.

AS pohon maaf dan jika ada rakan blogger yang terasa hati. AS paham dan amat menghargai susah payah rakan-rakan bloger disana ada yang berkampung disana mencari bahan berita sensasi untuk dimuatkan dalam blog masing-masing.

Sekali-sekala kita layan cerita panas ni pulak. Harap-harap takdalah sampai berlaku di Malaysia cerita-cerita macam ni. memalukan sungguh! Sampai nak repot polis cerita dalam kain pun
!


BERLIN, Jerman - Seorang lelaki Turki yang menetap di Jerman mendapatkan perlindungan polis kerana isterinya yang kerap meminta melakukan hubungan seks, kata polis semalam.

Menurut polis, lelaki itu datang ke sebuah balai polis di barat daya Jerman pada Selasa lalu.

Lelaki itu berkata, dia telah tidur selama empat tahun di sofa untuk mengelak daripada tuntutan daripada isteri yang mahu melakukan seks.

Isterinya itu telah dikahwini selama 18 tahun.

Dia mempunyai dua orang anak hasil daripada perkahwinannya itu.

"Sekarang, dia bercadang untuk bercerai dengan isterinya itu dan keluar dari rumah dengan harapan dia pergi ke tempat kerja dalam keadaan yang cergas sepenuhnya.

"Ketika itu, tindakannya mahu keluar dari rumah mustahil dilakukan kerana isterinya sering datang ke ruang tamu meminta dia melaksanakan tugas perkahwinan (seks) sehingga membuatkan dia meminta pertolongan polis untuk mendapatkan tidur pada waktu malam," menurut polis. - AFP

3 comments:

aminarlisy said...

rilek bro...
manusia semua buat silap..
diaorg tu marah kejap je kot..
ye la bkn sng nk dpt info mak cikgu mala, alih2 ko copy tak taruk link diaorg yg penat2 buat story..
harap bro learn from mistake..

aku peminat setia blog ko
hari2 sure buka blog ko,
teruskanlah menulis...
jgn slalu plak ko buat entry citer panas mcm ni
nanti dh lari tujuan ko nak menang nibong tebal balik..

Anonymous said...

teruskan berkarya
jgn amik pot hal2 kecik mcm tu..

matkilaupenang said...

salam bro,
jika tidak keberatan boleh dedahkan siapa yang menegur,rasanya tidak salah jika tak link PRK tenang.sebab terlalu banyak pasal PRK tenang,sesekali pembaca pun boring jugak asyik dok spin PRK saja.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...