PRK TENANG. PAS MAKIN DESPERADE! TERKINI HABIS PANJI-PANJI BN DITUMBANGKAN!


PAS nampaknya makin terdesak dan seakan-akan dah terbau kekalahan mereka. Tak cukup dengan mendoakan kehancuran orang lain, bakar bendera parti BN, tabur kertas-kertas fitnah, kali ini PAS tengah-tengah malam dok upah puak-puak dia tebas dan tumbangkan bendera-bendera BN... Apa jenis parti la PAS ni?

BE PROFESSIONAL LA SIKIT!

6 comments:

Anonymous said...

Gitulah orang-orang PAS ni. Jangan hairan, kakitangan kerajaan yang menganut PAS (PAS ni mcm agama bagi mereka) juga selalu sabotaj program-program kerajaan. Contoh: ada segelintir guru asrama yang bila berceramah selepas solat maghrib menghentam (konon mengajar pelajar) kerajaan yang dikatakan bodoh, tak islamik seperti dia, dan zalim. Dalam sektor lain pun sama. Jadi tidak heranlah mereka sanggup merosakkan hak orang lain... bini org (bini cikgu tu) pun rosak kerana orang seperti ini.

Anonymous said...

sabar..sabar....Jangan termakan dgn provokasi mereka.Toksah dibalas. Tunjukkan kepada mereka bhw BN masih waras dan ciri2 keimanan tu masih ada. Bukankah sabar itu sebahagian dari iman?

Anonymous said...

DAH MEMANG KERJA DIA ORG NAK BUAT CAMNER.

NAMA JER PEJUANG ISLAM..PERANGAI CAM SETAN...HAHAHAHAHA...

Anonymous said...

PAS, Perangai Ahli Samseng memang gitu wataknya, jangoat sekadar hiasan, jubah sekadar pakaian, dan serban hanya lakonan.

Wake UP! said...

PAS tu kampungan. Mana pernah professional?

Nampaknya ada jawatan baru. Penjaga bendera BN. hehehe

Anonymous said...

Salam...

Tu kerja golongan pas la tu...

tak kan kerja puak lain..... atau pun yang ni JIN ISLAM.... islam jugak tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...