Terkini! Gambar Khairul Fahmi bersama Kekasihnya yang mencetus kontroversi!


Maaf para readers sekalian, AS selitkan cerita santai pagi ni. Hari minggu yang damai kita tinggalkan hal politik sejenak ye.

Haa.. Nama kekasih Khairul Fahmi ni Aimie Armelia atau dikenali sebagai Ellie. Dimaklumkan mereka sudah lama kenal mengenali diantara satu sama lain. Ellie ni lepasan UITM Machang Kellantan.

Tapi AS simpati kerana ada peminat wanita yang tak boleh terima kenyataan Apek dah berpunya, sanggup create akaun facebook semata-mata untuk mengutuk si Ellie ni. Laman blog peribadi Ellie juga sering dikomen dengan komen yang bukan-bukan dan membuat fitnah dengan mengaitkan Khairul ni dengan beberapa orang artis wanita.

Terimalah kenyataan, yang Ellie dah berpunya. Macam Joyah la pulak AS kali ni. Hehe. Itu sahaja. Harap mereka bahagian dan kekal hingga ke jinjang pelamin.

4 comments:

Anonymous said...

biasa laa orang melayu..dah jenis yg makan belacan,pekasam,budu bagai..perut pun busuk macam tu laa..tak boleh tengok orang senang.

Anonymous said...

mereka bercinta sebelum khairul popular lagi .tak payahlah nak kacau2.doakan mereka ada jodoh dan jodoh berpanjangan sampai penghujung usia.amin.stay cool pompuan2 smua.

Wake UP! said...

Suka hati dialah nak bercinta dengan siapa pun.

Yang korang dengki ni apa kehalnya.

Jaga tepi kain sendiri la.

admin said...

tetap ada yang busuk hati punya...
errr bila agaknya boleh link back nih hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...