Hot! Pakatan Haram Mungkin Tak bertanding Di PRK DUN Merlimau Sebab Kecut Teloq!


Nampaknya BN boleh tersenyum lebaq seandainya benar berita ini bahawa PAS tak mau bertanding dalam PRK Merlimau tak lama lagi.Menurut sumber AS difahamkan beberapa pemimpin kanan PAS sedang melobi untuk tidak menurunkan calon mereka di kubu kuat BN itu keerana mereka sedar mereka amat sukar untuk menang dan hanya membazirkan sahaja dana pilihanraya mereka sahaja.
Ayat puak hampas yang pengecut ni kata depa perlu memilih pertarungan, depa tak boleh bertanding hanya kerana adanya kekosongan. Kos PRK adalah tinggi dan ini masa untuk depa fokus pada pilihan raya umum yang akan datang sahaja.

Jangan lupa! PAS pernah amik keputusan untuk tidak bertanding pada PRK DUN Batu Talam di Pahang suatu masa dulu dimana hanya calon bebas yang lawan BN. Masa di Talam depa bagi alasan kelemahan proses pilihan raya sebagai alasan untuk tak bertanding. Kali ni apa pulak alasan puak hamPAS ni seandainya berita ini benar!

Pimpinan Pusat ramai yang tak berminat untuk bertanding tapi yang beria-ia sebenaqnya ialah PAS peringkat negeri dan Jasin yang kononnya semangat buleh menang katanya. Apapun kita tunggu mesyuarat pakatan haram dan biro politik PAS yang akan diadakan dalam masa terdekat ni.

Pimpinan PAS berkata parti itu perlu membuat keputusan itu sebelum memujuk rakan-rakan mereka dalam Pakatan Rakyat mengambil langkah yang sama dengan tak bertanding.

Kalu PAS tak mau bertanding, Samsul AMK pun senyum lebaq la pasai mamat ni yang beria-ia sangat nak jadi calon dan over konpiden boleh menang. Tapi takpa, dengan sapa pun UMNO akan lawan. Kita akan dapat tengok pakatan haram akan ada krisis dalaman yang lebih buruk jika PKR bertanding.

Nampaknya perhitungan politk pakatan haram yang cacamerba akan diterjemahkan dalam PRK Dun Merlimau ini.

2 comments:

Anonymous said...

Cantik logo tu... sesuai sangat. Boleh guna dalam PRU13

Anonymous said...

klo mcm ni SPR pun geli nak turunkan bendera berlogo mcm ni.hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...