Pelacur Untung Besar!

Pelacur "Untung Besar" Pasca Gempa Bumi di Christchurch, NZ

Mula sekali AS nak bagitau cerita ni tadak kena-mengena dengan isu video seks pemimpin kanan pembangkang dengan amoi China ye! Hehe
Bagaimana boleh terjadi begitu? Tentu hangpa berminat untuk mengetahuinya.

Menurut nydailynews.com, pelacur di bandar Christchurch, New Zealand, memperoleh durian runtuh apabila malapetaka yang mengundang kesedihan, kemuraman, kepedihan kepada penduduk dan bandar itu mengundang ribuan pasukan sukarelawan dan pasukan penyelamat dari serata dunia.

Menurut salah seorang pelacur tempatan, dia memperoleh $1,000 (RM3,039) untuk tempoh waktu yang singkat dengan melayan pekerja/sukarelawan yang ditugaskan mencari dan menyelamat mangsa bencana alam itu.

"Ada banyak lelaki di sini, lelaki tanpa isteri di sisi mereka, dan mereka agak nakal di sini," kata pelacur yang hanya mahu dikenali dengan nama Candice.

"Saya tidak pernah memperoleh hasil yang begitu lumayan sejak 3 tahun belakang ini," katanya lagi.

"Pasukan penyelamat asing lebih pemurah kerana mereka membayar saya dengan harga yang mahal. Mereka mendakwa mengalami stres dan mereka memerlukan sesuatu untuk melegakan stres tersebut," kata Candice menamatkan perbualan.

AS: Orang lain bersedih, mereka bergembira dan mengira keuntungan! Macam-macam! Silap-silap berlaku lagi gempa bumi di sana. Banyak sangat maksiat!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...