Aduhai! TKSU Bergelar Datuk Ditangkap Khalwat! Mamat Ni Ke?

gambar hiasan
Pegawai kanan bergelar Datuk ditangkap khalwat

Seorang pegawai kanan sebuah kementerian bergelar 'Datuk' ditangkap awal hari ini selepas dipercayai berkhalwat.

Para pegawai Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JHEAIPP) bersama seorang anggota polis menyerbu sebuah hotel mewah di Batu Ferringhi pada kira-kira pukul 4 pagi dan mendapati lelaki berumur 51 tahun itu bersama pasangannya, 28, yang juga bekerja di kementerian yang sama, dalam sebuah bilik.

Kedua-dua mereka dibawa ke Balai Polis Batu Feringghi sebelum keterangan mereka diambil mengikut Seksyen 29 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Negeri Pulau Pinang 1996.

Pengarah JHEAIPP Sazali Hussein ketika dihubungi mengesahkan tangkapan itu.
- Bernama

AS rasa mungkin tau sapa dia ni. Menurut maklumat sohih, mamat mangkok ni seorang TKSU yang baru dilantik pada Ogos tahun lepas di Kementerian Belia Dan Sukan. Berumur 51 tahun. Masuk laman web di SINI, pergi kat kementerian/pengurusan tertinggi, anda boleh tahu sapa dia.

JPA sila ambik la tindakan keras yang sepatutnya terhadap pesalah ini jika dia didapati bersalah. Pegawai kanan kerajaan macam ni lah yang secara tak langsung merosakkan imej kerajaan UMNO/BN kononnya ada masalah moral padahal kita pun tak tau dia pro mana. Berikan pengajaran sikit kepada pegawai kerajaan yang lain agar jaga moral dan tingkahlaku masing-masing.

10 comments:

Anonymous said...

Tindakan disciplin mesti di ambil buat pengajaran pda yang lain2.

Anonymous said...

ermm.. btl la to kot...

aku said...

memang ada juga kakitangan awam yang terang2 menyokong pembangkang...tapi masih nak kata kerajaan kuku besi...kerajaan tak beretika....itu...ini....sedangkan tak pulak depa ni diambik tindakan atas perbezaan politik....

macam dalam hal ni....kenyataannya sekarang ni....sape boleh menidakkan 'human factor' ni....masalah individu.....masalah sikap...tapi balik2 yang akan dipertikaikan adalah pentadbiran...mcm bila anak 'buat salah'....kerajaan yang kena tanggungjawab....tapi bila 'anak berjaya'....tak cakap plak 'hasil' daripada usaha kerajaan juga...pe kes..?

jika da memang salah tu tetap salah....kena dipertanggungjawabkan....cuma 'bijak'nya tupai yang jatuh ke tanah juga ni....pilih kat penang...almaklumlah depa ingat penang ni da jadi ala2 singapore gitu....InsyaAllah perkara ini tidak berlaku begitu selagi BN yang ditunjangi oleh UMNO....berpaksikan Islam dalam segala hal....dan warga pekerja nya amanah dan bertanggungjawab....

Anonymous said...

Walauapa kesalahannya.. walau siapapun dia.. kita sebagai manusia biasa tidak berhak menghukum dan menghina-Nya. biarlah Allah sahaja yang menetapkannya. Kita doakan semoga dia diberi hidayah dan berdoa agar keluarga dan keturunan kita tidak terlibat dengan perkara sebegini.. Jangan igt kita ni suci daripada dosa.... Wassalam...

Anonymous said...

Kadang-kadang dengan sedikit kemewahan Allah beri, manusia lupa daratan.Tak ingat betapa malunya famili. Tapi bukan salah ibu mengandung, bukan juga salah takdir. Salah sendiri yang memilih jalan salah.

Anonymous said...

pemimpin dan ahli PAS ramai yg KUFUR NIKMAT ALLAH!!

Anonymous said...

kat PERPUSTAKAAN NEGARA MALAYSIA ada masalah yang sama, KETUA PENGARAH PNM tak ambil apa2 tindakan pun malah bagi lagi portfolio penting dan akhirnya PNM jadi caca marba,nak buat camana, orang kuat KP, masak la jabatan kalo orang mcn ni tak dibenteras, nk tengok cari dalam youtube tajuk :DATO BEROMEN DALAM LIF.

Anonymous said...

pm kena peringat kat semua ksu apa parti dia support, jaga maruah kerajaan pemerintah la ni,pakatan rakyat buat hal ,kena tangkap kakitangan kerajaan ,tksu plak tu.

Anonymous said...

astaghfirullah.. makin luas rezeki Allah bagi makin melampau2 peel nye.. bengkek betul aku dgn smpah mcm ni.. lg satu dgn pompuan gendut cam tu pun boleh layan ke.?? seburuk man pun isteri tu.. tapi masih ttp yg terbaik...

Anonymous said...

Pecat je orang macam ni.

Bagi muka sangat pada pegawai kerajaan. Agaknya makan duit tak berkat lah tu jadi perangai pun sama kotor. Omar Osman jangan asik nak mintak duit naik pangkat lah...naik gaji, elaun itu inilah..duit duit duit je. Perangai kakitangan dan pegawai kerajaan macamni tak nak kira.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...