Ahli Majlis MPSJ Semua Meroyan Dengan Bershit!

Gambar diatas diambil dari twitter seorang ahli masjlis di Majlis Perbandaran Subang Jaya. Mereka dengan bangganya menyatakan bahawa hari ini adalah hari bersejarah bagi kesemua Ahli Majlis MPSJ yang menghadiri Meeting Fullboard bagi bulan Jun 2011 kerana kesemuanya berbaju kuning BERSHIT.

Amat malang sekali bagi kesemua penduduk di kawasan Subang Jaya kerana mendapat ahli-ahli majlis seperti ini. Sepatutnya tugas mereka adalah untuk memikirkan bagaimana untuk menjadikan persekitaran kediaman mereka lebih kondusif dan bersih (bukan bersih demo haram ye)! Mereka juga perlu fokus terhadap amanah yang dipikul demi kemajuan PBT yang diwakilinya.

Namun malangnya kesemua mereka ini hanya sibuk untuk berpolitik dan membawa unsur negatif ke dalam PBT. Mereka langsung tak fikirkan hal keamanan dan kedamaian, memikirkan bagaimana peniaga melayu sekitar KL akan terputus sumber rezeki pada hari tersebut dan pelbagai lagi implikasi negatif yang bakal berlaku lagi akibat demo haram bersih ini. Mereka begitu 'selfish' dalam hal ini. kesian rakyat Subang jaya, malang dapat ahli majlis haprak macam ni!

2 comments:

andi said...

eh baguslah ini bermakna ahli majlis ni tak kisah lah kalau orang nak berdemo kat selangor, hah tunggu apa lagi ambiga tu dah ada line clear punya bukan calang2 tempat tu selangor tu....negeri terkaya dan terhebat kawasan penduduk yang sangat padat tak kira lah hari isnin ke sabtu ke sentiasa padat, nak perhatiankan....

Anonymous said...

kira bagus la tu, daripada puak2 yg kata pejuang melayu tapi jual tanah rezab melayu kat selangor, demo bawak kepala lembu, mangkuk tandas.. rasanya otak2 mereka serupa otak lembu dan mangkuk tandas juga.. mcm x de bende lain nak diusung. tak ubah mcm ex MB yg kasi penyapu... tu la dah kena sial..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...