Ooh Termalunya Wardina Bersama Pee Kay Arr. (Pics & Vid)

Sebelum nak cerit pasal minah ni dengan lebih lanjut, kita layan dulu video dia termalu besar dalam rancangan Wanita Hari Ini baru-baru ini di TV3. MUNGKIN dalam pala hotak dia duk pikir macamana jadi menteri saja kot sampai mengigau semasa live telecast.

Elok la Media Prima pecat saja pasal kes ni sebab dia ni pun dah tak sealiran dengan ideologi TV3 yang menerangkan dasar-dasar kerajaan. Takut dia ni jadi duri dalam daging di TV3 sahaja dengan menyebarkan fahaman pakatan haram kepada staf lain di Media Prima.


Gambar diatas yang hangat diayang oleh rakan-rakan blogger semalam dah jelas menunjukkan dia sedang 'berkonspirasi' dengan pimpinan PKR dimana dia kelihatan agak mesra berbual bersama Azmin dan Nik Nazmi. MUNGKIN ada harapan untuknya dijadikan calon PKR dalam PRU13 akan datang. Minah ni pun dikatakan agak rapat dengan Nik Nazmi dengan kerap dilihat diceramah-ceramah Nik Nazmi. Mungkin dijadikan idola kot? Takpalah, itu hak dia.


Tak percaya ka Wardina angan-angan tinggi minah ni? Cuba tengok SS twitter dia diatas.
Cara ayat dia kita bleh fahamlah yang dia memang impikan nak duduk kerusi Shahrizat di Parlimen satu hari nanti. Kena celen dengan Nurul izzah la dulu, hehehe.
Dia ingat jadi menteri macam cicah biskut meri dalam air teh kot?

13 comments:

Anonymous said...

Ikut suka hati dia la. lagi pun ini mungkin pengaruh laki dia. bekas student MRSM yang makin ramai jadi pembangkang, walau depa ni ditatang macam minyak penuh masa di sekolah. perkembangan dan kemajuan internet mengajar orang muda kurang ajar. pada awal reformasi dulu semua percaya cakap anwar kerana setiap yang terpapar di skren depa percaya, walau fitnah semata. konon depa bijak, boleh akses internet dan lepas tu hebahkan pada orang . Bijak la tu. kembang hidung lagi.

Australia-Acheh Import said...

Apa yang nak dihairankan. Ini kes bapa borek anak rintik. Bukankah bapa beliau, Wilmot, dibawa masuk ke Malaysia oleh Anwar dan dilantik sebagai Timbalan Pendaftar UIA?

Anonymous said...

ooo... ni kes termakan budi ngan AnWAR la ye. Jgn sampai tergadai body sudah Wardina Doll ooiii...

Anonymous said...

dia PENDATANG jugak ka? cibai betoi jenis-jenis ni...

Anonymous said...

meluat dah ngn mangkuk ni.macam good2 jer

Anonymous said...

Baso dio, rupo2nyo keturnan pendatang ni banyak yang suka
menyundal dengan politik. Lebih2
lagi dengan pembangkang. Duri
dalam daging...

Anonymous said...

Bagus TV3 dah pecat dia ni, menyusahkan orang je, ok dah boleh bertanding nanti di PRU13, mari jadi calon di shah alam.

terpengaruh dengan laki dia yang pro pas tu mak cik ni, laki dia ni pun satu, suruhlah bini dia ni kerja kat TV selangor, bukan TV3, silap tempat nak membangkang. bagi makan anak2 pakai duit orang umno, lepas tu jadi pembangkang, tak sedar diri, nyah keluar kau dari TV3 tu, kalau mak cik ni tak diberhentikan kita jangan tengok TV3.

Anonymous said...

rasanya itu hak masing2kan... dia pun bukannya berceramah dalam tv3 tuh.... biar je la.. rezeki ni tuhan yg tentukan..

Anonymous said...

Apa sebab TV3 perlu pecat wardina?? opss..lupa pula yang media prima ni adalah proksi kerajaan.. cerita pusing2 yang hari2 buletin utama bercerita pasal politik yg berat sebelah.

whiteorange said...

anon5:12

Hak tengkorak hang lah

memang muka tak reti bahasa

banyak lagi orang Melayu yang berhak

Dah tau kerja dengan orang, jaga adab dan bahasalah, dah tahu menumpang rezeki orang, bersyukurlah

Memang lah rezeki tu tuhan tentukan, kalau gitu kau tadah je tangan hari hari, nanti tuhan tentukan lah rezeki kau banyak mana

Kalau tak malu, gi duduk kaki lima tadah tangan, ha itu rezeki tuhan tentukan....

Anonymous said...

pendatang asing dgn izin le ni kot...baguihnya media prima siap bg peluang si pendatang tu nk balas jasa pok nuaq lg melalui saluran media kerajaan...halauuu sj...

Anonymous said...

Baiklah Tv3 pecat Wardina , dia boleh cari makan tempat lain , dia ada bakat berlakon ...berlakonlah! nak sangat jado politican , masuklah bertanding , kita tengok sejauhmana hebarnya wardina ni ,

pun saya yakin , sedikit sebanyak sokongan wardina pada PKR adalah atas pengaruh bapaknya , bapaknya itu orang Anwar , Anwar yg jemput dan letak Wilmot bapak wardina itu dalam UIA , hutang budi katakan ...

Anonymous said...

Cakap mcm pandai sngt bab2 agama ni..tapi takkan nak sokong juga org mcm Nuaq..elok perhatikan perangai Wardina...takut dia ni jenis yg hipokrit, cari mkn kat TV3, d belakang cerita lain...Wallahualam Bissawab

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...