Ostazah Bersubahat Dengan Somi Rogol Anak Kandung Di Kawasan Mak Lampir!

gambar hiasan
Ustazah dituduh bersubahat dengan suami rogol anak kandung

AMPANG : Seorang ustazah dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini, semalam atas tuduhan bersubahat dengan suami baru yang merogol dan mencabul anak kandungnya yang juga bawah umur, tiga bulan lalu.

Tertuduh yang berusia 33 tahun itu bagaimanapun mengaku tidak bersalah terhadap pertuduhan dibacakan dan minta dibicarakan di hadapan Hakim Roszianayati Ahmad.


Mengikut pertuduhan pertama, tertuduh bersubahat kesalahan rogol terhadap anak sulung perempuannya yang berusia 15 tahun satu bulan di rumah mereka di Bukit Ampang Permai, di sini antara jam 12 tengah malam hingga 1 pagi pada April lalu.
Dalam kejadian itu, tertuduh didakwa menyuruh anak perempuannya membuka pakaian dan menutup mulut mangsa tanpa kerelaan ketika suami merogolnya.
Mengikut pertuduhan kedua, tertuduh bersubahat kesalahan rogol terhadap anak sulung perempuannya yang sama di rumah sama dengan menyuruh masuk ke dalam bilik mereka, antara jam 12 tengah malam hingga 1 pagi pada 12 Mei lalu.

Donia.. Donia..
Ostad Dan Ostazah Pun Tak Boleh Diharap Lagi
Begitu Juga Dengan Pembawakan Imej SESETENGAH AhlipAS
Luaran Nampak Alim,Tapi Kelakuan Sebenar Mengalahkan Iblis

2 comments:

tansrimat said...

Siapa berani bet yang Ostazah ni sokong PAS, dan laki dia pulak tu jenis-jenis mat PAS yang tak lekang pakai lebai dia, muka macam bagus, pandang orang lain lekeh, macam dia lah pandai sangat.

PAS=bodoh sombong.

Lo'Lo' perasan bagus, ambil kredit atas usaha Kerajaan!

Putra Armada said...

Salam...
Ostazah ini akan menjadi mangsa negara berkebajikan PAS krn selama ini dia taksub mnyokong slogan negara Isle.. Apabila PAS mngugurkan slogan negara Islenya maka para penganutnya kini bebas membuat segala dosa n durjana yg xpernah trfikir oleh akal.. Masih tringat ostad yg membelasah muridnya hingga mati di Perlis dan juga ostad yg mencabul murid di tadika PAsTi di Hulu Selangor.. Inilah negara kebajikan PAS menurut mazhab DAPig; akibat trlalu trpengaruh dgn iklan seks dlm kitab Harakah..
Harap Ostad Bob Lokman dpt ulas. hal ini sbg juri tetap rncangan Ostad Lawak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...