DAP Tak Malu! BN Tak Kebuloq Nak Ajak Parti Cauvinis/Rasis Join BN!

Suasana politik negara agak riuh hari ini dengan berita fitnah kononnya DS Nazri Aziz telah mengajak DAP untuk menyertai Barisan Nasional dengan mengambil kira formula Perikatan pada 1969.

Nazri kononnya menawarkan pelawaan itu berdasarkan persekitaran ketika Perikatan, yang digantikan dengan BN, apabila membawa masuk Gerakan selepas ia memenangi majoriti kerusi di Pulau Pinang pada pilihan raya umum 1969.

Semua fitnah jahat ini adalah tidak lain tidak bukan adalah tindakan dari puak pakatan haram yang terdesak untuk meraih sokongan rakyat hinggakan sanggup melaga-lagakan hubungan baik antara sesama parti komponen.


MCA dan Gerakan masih ada masa lagi untuk buktikan dengan bekerja keras menarik sokongan dari kaum cina, tak perlulah BN terhegeh-hegeh nak ajak DAP parti komunis, cauvinist dan ulktra rasis untuk nak kuatkan BN.


DAP muka tak malu, hidung tak mancung,pipi tersorong-sorong!
DAP layak berkawan dengan puak hamPAS dan melayu PKR yang biol! Senang mereka nak cucuk hidung! Dengan UMNO Sorry!

Nazri: Saya tak pelawa DAP

KUALA LUMPUR, 15 Ogos – Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz menafikan yang beliau ada mempelawa DAP agar menyertai Barisan Nasional (BN) bagi menarik sokongan pengundi Cina kepada perikatan kerajaan pusat itu.

Ketika dihubungi The Malaysian Insider hari ini, Nazri (gambar) berkata, beliau hanya memberi respons kepada satu soalan mengenai kemerosotan sokongan kaum Cina kepada BN.

“Tidak, itu tidak benar. Saya tidak mempelawa DAP,” katanya sambil menambah, “MCA mesti bekerja keras” apabila ditanya bagaimana BN akan mendapatkan balik sokongan pengundi Cina.

1 comment:

KAMUNTING CENTRAL said...

Salam bro... Hebat Blog bro... Mohon dapat dipautkan Blog teman http://kamuntingcentral.blogspot.com ke blog bro... TQ Bro....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...