Gambar Ketua Bahagian UMNO Ni Over Sangat Ke??


Gambar ini dimainkan di blog pro pembangkang yang menuduh Datuk Rahim Saibu kononnya mengambil kesempatan untuk 'memegang' betis mangsa kebakaran yang cedera itu.

Pada hemat AS yang masih rasional, takkanlah Datuk Rahim bernafsu dengan wanita yang dah berumur 55 tahun pulak. Puan Rosnah tu pula mangsa kebakaran yang mengalami kecederaan.

Namun AS tak nafikan Datuk Rahim ada sedikit silap dalam hal ini. Bagi elakkan fitnah, Datuk Rahim sepatutnya hanya perlu lihat kecederaan itu sekali imbas sahaja TANPA perlu memgang betis wanita terbabit!

Gambar-gambar sebeginilah yang dimainkan oleh puak pengadu domba untuk memfitnah Datuk Rahim bernafsu memegang betis wanita yang cedera berumur 55 tahun terbabit!

AS harapkan Datuk Rahim lebih berhati-hati pada masa akan datang. Jangan buat lagi kesilapan yang memudahkan pihak pengadu domba memfitnah kita. Gerakerja dan nawaitu Datuk Rahim selaku Ketua UMNO Bahagian Bayan Baru AS tak nafikan agak cemerlang dalam mendekati masyarakat. teruskan usaha baik anda!


"Ketua Umno Bahagian Bayan Baru, Datuk Abdul Rahim Saibu melihat kaki Rosnah Ibrahim, 55, yang cedera setelah rumahnya hangus terbakar di Kampung Sungai Nibong Kecil di sini, hari ini. .Dalam kejadian awal pagi itu turut mengorbankan cucu Rosnah yang berusia 9 tahun."


4 comments:

Anonymous said...

itu bukan datuk rahim saibu. itu adalah orang yang mirip datuk ibrahim saibu. pada ketika itu, datuk oibrahim saibu sedang bertwitter di rumah bersama penyokongnya. lagi pun dalam gambar tersebut, orang itu boroi sedangkan datuk ibrahim saibu tak boroi. tambahan lagi, alat seperti besi dan keluli tidak boleh di jadikan kesaksian.

cempret

Anonymous said...

ya..ya

buktinya ialah jam omega rahim berada di dalam simpanan isterinya

tetapi reporter tak boleh mintak ditunjukkan sebab ianya tindakan itu seolah2 tindakan seorang prosecuter

Anonymous said...

Betul betul. Kaki yg di pegang adalah kaki palsu...Dan org yg memegang wajah menyerupai Datuk Rahim Saiibu...

Puak Haram pakatan memang melampau!

cicaksakit said...

adoyai...tu bukan betis nora danish...agak2 arrr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...