Selepas Disimbah Cat 4 Hari Lalu, Kali Ni Pejabat DAP Hampir Dibakar!

TERKINI!! Ibu Pejabat DAP Pulau Pinang hampir dibakar!
Kira-kira jam 620 pagi tadi, menerusi satu mesej Twitter Setiausaha Politik kepada Ketua Menteri Pulau Pinang, Ng Wei Aik memaklumkan bahawa ibu pejabat DAP negeri di Jalan Talipon cuba dibakar oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

Mesej dari Wei Aik berbunyi: @nweiaik Someone tried 2 torch down DAP Penang HQ around 3am. All the newspapers put outside the HQ have been burnt down. 2nd attack after 4days #fb (Seseorang cuba untuk membakar Ibu Pejabat DAP Pulau Pinang jam 3 pagi. Kesemua akhbar yang diletakkan di luar ibu pejabat dibakar. Serangan kedua dalam tempoh empat hari #fb) Ahad lalu, premis yang sama diserang dengan semburan cat merah dan lemparan jus oren termasuk pejabat Wei Aik sendiri di Lorong Seratus Tahun, tidak jauh dari ibu pejabat DAP.

Nampak benar kebencian rakyat terhadap LGE dan DAP semakin memuncak dan membuak-membuak. Tiada apa pun yang dibuat oleh LGE melainkan berpolitik dan beretorik semata-mata. Apapun AS berharap agar pihak polis dapat menjalankan siasatan yang sewajarnya!

4 comments:

mie said...

taktik murahan DAP celaka...dulu karpal poosing kena ugut peluru hidup akibat timbulkan controversi dgn sultan, kemudian simbah opis dengan cat merah sebab kes murtad skrang bakar opis pulak... ni semua nak alihkan pandangan org ramai daripada kes murtad di gereja DAP tu...

Anonymous said...

semua nih mainan DAPIG..cina-cina bangsat nih cuba nak main sentimen perkauman..lim guan taik dan barua-barua dia akan kata umno punya kerja..tak percaya?tunggu

Anonymous said...

ini mungkin satu helah nak mengalihkan perhatian dari kes murtad yang kian mendapat reaksi dari orang melayu..tapi andai kalau ada orang yg bakar sebab dah benci gila kat DAPigs ni pun bagus jugak...padan muka cina2 gampang ni..

Sarjan Hassan said...

Konspirasi meraih simpati...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...