Lagi Gambar-Gambar 'Resepsi' Ariff & Jonathan Yang Memalukan. Doakan Dia Insaf!

Kisah warga Malaysia, Ariff Alfian Rosli (28 tahun) bekas pelajar perubatan di University College Dublin (UCD)pelajar yang dikesan telah pun berkahwin dengan pasangan iaitu seorang lelaki Ireland (gay) bernama Jonathan mendapat pelbagai reaksi negatif dari seluruh negara kita.

Inilah Padahnya Jika LGBT Menjadi Amalan.
Hangpa jangan buat main-main dengan ancaman ini!

Berikut A.S kongsikan gambar-gambar Ariff di majlis 'resepsi' dengan pasangannya.
Ada orang kata nanti, jangan mengaibkan, tapi ni dah jelas, dia yang berbangga ber'posing' sebegini.







Tanpa berasa malu, baju melayu beserta tanjak dikenakan semasa majlis 'perkahwinan' nya. Tidakkah terbit difikiran apa yang dilakukan itu bukan sekadar memalukan negara.. tapi turut memalukan BANGSA dan juga AGAMA?

Tiadakah perasaan bersalah kepada ibu bapa yang telah banyak berpenat lelah mendidik dan membesarkan sehingga dewasa, beri makan, beri pelajaran, hantar ke luar negara dengan harapan dia pulang sebagai manusia berguna? Dari apa yang dia lakukan, bukan sekadar membebankan ibubapanya, tetapi juga menconteng arang ke muka mereka.

Sudah pasti ibubapanya teramat kecewa dengan apa yang telah dia lakukan.. Tapi A.S yakin, seteruk manapun Ariff memalukan mereka, mereka pasti akan menerima Ariff kembali sekiranya dia ingin kembali ke pangkal jalan. Jadi para pembaca semua... marilah sama-sama kita doakan supaya Ariff Alfian Rosli ini kembali ke pangkal jalan.

3 comments:

Anonymous said...

cuba check bapa dia penyokong bersih atau ambiga?

praha2 said...

ini lah dio akibatnyo apo bilo kito mongojar kertas yang dibanggokan itu. harapkan kortas itu membawo berkat tapi lain yang dapet. bukan sekadar ariff jo korajaan mosti lihat keselruhan nyo.
budak uang berusia setahun jaggung dihantar keluar nogaro untuk belajor tapi adokah kito tahu apo dio buet disano?\eden mintaklah agreement yang ditando tangan sebolum poi tu masukan clause-larangan berrumah tangga sebolum tamat pengajian. ini bolih halang kojadian saperti ini. kito tah ko kalo dio bersekedudukan? siapo yang memperhatikan. eden tahu pelajar dimesir ado yang kahwin tapi bolum tamat. apo tindakan korajan?

Anonymous said...

Yang salah bukan kerajaan mak bapak dia lah sebab tak diserapkan dengan pelajaran ugama, apabial dah dewasa salah sendiri lah so lantak dia lah anak yang baik lahir dari baka dan didikan yang baik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...