Bapak Ditangkap Basah. Anak Hisap Dadah. Adik Beradik Anwar Memang Masalah!

Abang kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah ditangkap basah kerana disyaki berkhalwat dengan seorang wanita di kondominium Menara Seputeh pada 18 Oktober 1999.  Idrus Ibrahim, 56, yang merupakan pada masa itu  Ketua Penerangan Parti Keadilan Nasional (Keadilan) bahagian Bukit Mertajam ditahan oleh para pegawai Pencegah Maksiat Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) dan polis. Berita penuh diSINI.
Idrus Ibrahim (kanan) bersama adik iparnya, Abdul Rahim Ghouse


Anak kepada Idrus Ibrahim yang juga anak saudara kepada Anwar Ibrahim hari ini telah dihadapkan ke Mahkamah Majistret Bukit Mertajam, semalam atas tuduhan mengambil dadah. Aidil Rafizul, 36, dituduh melakukan kesalahan itu di sebuah rumah di Jalan Paya, Berapit, 29 November 2011 lalu.

Aidil pula merupakan pegawai khas kepada YB Law Choo Kiang Adun PKR Bukit Tambun dan salah seorang bekas pemimpin AMK Pulau Pinang


Anwar Ibrahim?? Usah dipersoalkan lagilah kredibilitinya. 
Pelbagai dakwaan skandal seks, liwat dan hubungan sulit, Mati hidup balik pun dia takkan ngaku. Disuruh sumpah laknat pun lari mencicit, disuruh saman Trio Datuk T dia menikus..
Korang sebagai rakyat nilaikanlah sendiri setahap mana 'bersih'nya keluarga mereka ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...