Video & Gambar Pergelutan Puak Syiah PAS Dalam Demo Semalam




Memang tak dapat disangkal lagi pengikut syiah sememangnya ramai dalam PAS cuma mungkin ramai yang tak berani tampil ke depan untuk menonjolkan diri.

Orang berdemo semalam nak bantah terhadap penerbitan filem yang menghina rasulullah, yang puak syiah mungkin dari PAS sibuk nak usung gambar Ayatollah.

Ada juga puak Syiah yang cuba mengambil kesempatan dan cuba membuktikan taksub dengan syiah mereka dengan membawa bendera tertera "Ya Husin". Faham-fahamlah ye..

Adakah ini suatu bukti jelas bahawa Timbalan Presiden PAS juga Syiah?

2 comments:

Anonymous said...

ramai org cakap, org Islam mazhab syiah ni sesat kafir sama macam yahudi israel semua tu.. ABIS tu yg setiap tahun muslim muslimat seluruh dunia yg bermazhab syiah pergi ke Mekah tunaikan umrah dan haji apa cerita??? TAK pulak dihalang dan disekat... telah ditunjukkan konsep ibadah haji tu penyatuan semua umat Islam seluruh dunia tanpa mengira bangsa, keturunan, pekerjaan dan mazhab...JGN ingat hanya sunnah tu je yg Islam...
Lebih baik pergi demo kat kedutaan Iran Iraq tu bantah mazhab syiah mereka yang dilabelkan sama sesat kafir macam yahudi israel... ADA BERANI KER????

Anonymous said...

syiah memang sesat sama dgn ajaran sesat yg lain.. sembah tuhan yg sama tapi ajaran dan pegangan jauh terpesong... kita boleh lihat perdebatan antara sunni dan syiah..
perlakuan puak2 syiah dalam melaksanakan amal ibadat, fahaman mereka terhadap para nabi dan sahabat, terutama nabi terakhir umat manusia, memang berlain dan pelik..
cuma syiah ini mempunyai kerajaan dan pemerintahan sendiri iaitu di iran. fahaman syiah hanya para pengikut syiah saja dinegara mereka sendiri dan hampir semua negara2 islam lain mengawal penyebarannya terhadap umat islam yg lain termasuk negara ini..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...