Nazmi Azroy Cetus Kontroversi Bikin Semua Orang Klate Marah Kepadanya!

Kalau iye pun tak setuju dengan orang Klate, tak perlulah keluarkan kenyataan seperti ini yang menghiris hati rakyat Kelantan.
Kenyataan seperti ini tidak seharusnya dikeluarkan oleh Nazmi Azroy yang mampu mengundang kemarahan rakyat Klate. Dikhabarkan Nazmi menjadi buruan rakyat Klate untuk 'mengajar' beliau yang bersikap biadap.

Aku pun tak setuju dengan kepimpinan PAS yang banyak menganiaya rakyat Klate sepertimana mundurnya Klate di bawah Nik Aziz serta masalah bekalan air yang semakin kronik, namun untuk mengeluarkan kenyataan seperti diatas tidak sama sekali akan aku lakukan.

Nazmi Azroy harus meminta maaf kepada semua rakyat Klate!

4 comments:

Anonymous said...

nazmi azroy ni guna gamba orang lain.. ni gamba abg membe aku..

Anonymous said...

jangan kurang aje sangat kalu jumpa gua jahit mulutnya.

Matahari said...

Oghe Kelate kato, telajok perahu buleh brundor, tapi gak, kalu terlajok Kato, eiii, paghoh la Awe weylo....Mung tok saye' muluk ko Nazmi Azghoy. Wat po gak pakai gamba orhe laing? Ni mesti muko dok hengseng!

Anonymous said...

Haha.. berat nanang korg neh. Baru kne cmtu da mengelabah? Hati korg yg kecik ke akal korg yg setaraf lembu? Klu hati mudah koyak jgn beli henpon yg boleh sambung internet. Main la telegram ke panpal ke. Kompem hati korg tk koyak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...