Roti Najib Sebenarnya Tipu! Cacai Pakatan Kantoi!

Gambar: IPS
Semalam aku keluarkan entry pasal hal ni dan aku akui kesilapan aku yang percayakan gambar diedit oleh puak haram jadah tersebut.

Roti Najib kunonnya takde telor namun sebenarnya Anwarlah bapak kepada manusia tak bertelor kerana hingga saat ini tak berani untuk bersumpah lakhnat untuk menafikan dia meliwat saiful dan membalun Chinadoll.

Anwar juga tak berani untuk menyaman mana-mana bloger ataupu Saiful serta Datuk Eskay sendiri yang menjerumuskan Anwar ke kancah kehinaan paling tinggi.

Nah! Sekarang aku ingin memperbetulkan keadaan dan cerita sebenar yang berlaku terhadap fitnah ini.
Terdesak sekali pecacai pakatan nak burukkan imej PM sehingga gambar ini dicedok oleh lidah rasmi laman siber PAS iaitu haprakdaily yang mana tugas utamanya tak lain tak bukan iaitu menghasut dan memfitnah.
Bangang sekali editor haprakdaily!!

8 comments:

Anonymous said...

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/10/gara-gara-lebih-banyak-dislikes-dari.html#more

Anonymous said...

DISLIKES TU MUNGKIN KENA HACK JUGAK..TAKKAN TAK TAHU KOT.

Anonymous said...

kali ini entah dah kali ke berapa pas dan harakahdaily membantu menyebarluas fitnah..tak takut dosa ke?

Anonymous said...

haprakah memang bangsat

Anonymous said...

Aku cukup marah dengan artikel kau menuduh DSAI xder telor nak bersumpah laknat. Aku nak cakap kat kau, MASJID TEMPAT BERIBADAT DAN MENYEBARKAN ILMU. Bukan tempat bersumpah laknat! DSAI AJAK SAIFOOL PANJANGKAN KES INI KE MAKAMAH SYARIAH & BERSUMPAH DISANA. KENAPA SAIFOOL TAKNAK?????? Makamah Syariah tempat yang sebetulnya bersumpah! DSAI memang taknak bersumpah di masjid sebab dia MENGHORMATI MASJID. Bodoh betul pencacai umno. Cetek agama! Sokong kerajaan yang menghalalkan judi & arak. Nasib kau lah menjawab dengan ALLAH SWT nanti

Anonymous said...

Cehhh... Kau memang takkan approve comment aku punyer sebab KAU PENGECUT!!!! Dasar pencacai yang sentiasa dengki gile kat DSAI. Daripada kau tulih artikel yg tak berguna tu, lebih baik KAU CARI KEBENARAN TENTANG UMNO YANG SELAMA INI MEMPERBODOHKAN RAKYAT

Anonymous said...

Roti canai najib.. bagus juga nama tu

Anonymous said...

HARAKAH DGN FITNAH BERPISAH TIADA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...