Checkmate! Karier Politik Mansor TKM1 P.Pinang Akan Tamat Dengan Video Panas Terbaru Ini!

Beginilah diumpamakan keadaan Chot yang malu besar setelah dia dapat tahu lagi bukti rakaman percakapannya tersebar..



Cerita ini sudah lama aku dengar berkenaan sikap Mansor yang suka perlekehkan rakan sendiri dan dia bukannya jiwa politik sangat pun.
Ini termasuklah baru-baru ini terdedah tembelang Mansor mengutuk tokong Guan Eng dengan panggilan sombong dan angkuh.

Namun video audio yang baru diperolehi ini dari Blogger APA menguatkan lagi khabar yang didengar sahaja selama ini. Bukti sudah jelas dan terang, Mansor tak boleh nak sangkal lagi.

CHECKMATE CHOT!!

Sudah nyata dan jelas disini Mansor sememangnya manusia yang durjana. Sanggup mengutuk dan menikam belakang kawan sendiri didalam parti.
Jelas nyata disini jiwa bekas seorang pensyarah Universiti yang mentekedarah duit kerajaan ini bukannya jiwa seorang ahli politik sejati.
Bukannya jiwa nak bantu dan bela rakyat!
Bukannya jiwa yang sanggup susah dan senang bersama rakyat.

Aku yakin sesangat, ramai lagi pemimpin pakatan haram berpendirian senada dengan Chot cuma mereka tak kantoi saja lagi.
Dimulut sahaja cakap berjuang kononnya untuk rakyat, tapi dibelakang masing-masing hanya nak senangkan dan fikirkan keselesaan diri sendiri sahaja.

Masalah seperti banjir yang melanda penduduk hanya menyusahkan mereka sahaja dan lebih baik sahaja mereka menjadi duta di luar negara bersukaria tanpa perlu memikirkan masalah rakyat yang menderita..



p/s: Kesian lihat YB Makhtar ADUN Sungai Bakap dalam kawasan Parlimen Nibong tebal, Ketua PKR Cabang Sungai Bakap yang dipinggirkan oleh pemimpin atasan.
PRU13 ni, pakai nampak nama tak tercalon dah le. Sumbangan bakti untuk rakyat Sungai Bakap pun tak setara mana. Ni bukan aku kata, ramai yang cakap termasuk penyokong dia sendiri.
Bye-Bye Ostad Makhtar!!
YB Makhtar. Berdiri Berketayap Putih.

1 comment:

Anonymous said...

Puak fuckatan ni mmg x leh pakai.
Demi rakyat konon!
Ptuihhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...