Ganass!! Samseng DAP Pecahkan Kereta Naib Ketua Pemuda UMNO Negeri!!

Kereta Milik Sdr Norman Zahalan, Ketua Pemuda Umno Bayan Baru Yang juga Naib Ketua Pemuda Umno P.Pinang dipercayai dipecahkan oleh samseng tajaan Dap bermotifkan balas dendam. Laporan polis telah dibuat di Balai Polis Sungai Nibong.
Apa lagi yang boleh dikatakan?
Budaya samseng dan merosakkan harta orang sudah menjadi budaya pakatan apabila mereka tak puas hati dengan sesuatu perkara..
Insiden pecah kereta ini sudah pasti ada hubung kait dengan insiden depan Usm kelmarin. Tidak boleh dinafikan lagi..

Siapa lagi punya kerja kalau buka samseng Dap yang ingin membalas dendam terhadap sesuatu perkara yang kabur tuduhannya..
Takkanlah orang BN sendiri nak pecahkan kereta Ketua Pemuda Umno ni kalau bukan orang Dap. betul tak?

Uishh.. sakan puak-puak ni. Dah pandai main kasar pecahkan kereta orang. Depa ingat ni negara komunis kot? Bila polis tahan atas tuduhan nak huru harakan negara tau pulak meroyan tak boleh ikut law siap nak berdemo lilin bagai di merata tempat.



Laporan akhbar semalam yang berkaitan insiden ini..

Rozaimin, P.A Zairil membuat laporan polis menyatakan Sdr Norman hanya memerhati dan mungkin kebetulan berada di tempat kejadian, tidak semestinya beliau terlibat.
Tweet dari Ong Kian Ming, orang luar iaitu MP DAP Serdang Selangor yang menuduh Norman terlibat dalam insiden ini dan sebagai punca kereta beliau dirosakkan..
Lagi ulasan berkaitan insiden gangguan di himpunan lilin depan Usm boleh baca di SINI

P/S; menurut info, jam 8 malam ini di Speakers Corner puak-puak student cina nak berdemo lagi tuntut pembebasan Adam Adli.. Siapa yang tak hormat undang-undang ni? Siapa yang nak tunjuk keras kepala? Jangan bermain dengan api, kelak membakar diri..

3 comments:

Anonymous said...

hoi Anak Haram Seberang,,sudah sudah lah dok jadi pecacai bangang umno tuu,,bila la hang nak insaf?

Anonymous said...



mat salleh ada cakap..an eye for an eye

tunggu berita..

teruskan perjuangan lu bro!

BUY MALAY'S FIRST

Anonymous said...

anon 4.55pm.. hg la kena insaf.. mari la msuk Islam dgn kami... jgn sembah tokong.. rugi xmasuk ISLAM.. mari sma2 kenal Agama islam bru thu mcm mana Islam sebenar... ISLAM ini indah.. (aku assume ko org cina sbb ko mrh bila admin kata kt DAP)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...