#KL622 Keling Tua Cacat Ini Jangan Uji Kesabaran Orang Melayu


Pertama sekali ingin aku tekankan bahawa artikel ini ditujukan hanya kepada individu kurang ajar di atas. Aku amat yakin di luar sana masih ramai orang india yang mempunyai budi pekerti yang tinggi.

Kesabaran orang Umno ada hadnya. Jangan bertindak biadap sehingga keterlaluan sebegini. Kita tak pernah bertindak sebegini terhadap mana-mana pemimpin kaum India. Kalau nak luahkan ketidakpuasan hati sekalipun ada cara yang lebih bersopan.

DAsar tak sedar dek untung. Aku yakin mana mana bantuan dari kerajaan seperti BR1M atau dari Jabatan Kebajikan Masyarakat macha ni yang akan pi sebat dulu. Orang macam macha ni lah yang kerajaan akan bantu dulu dalam segala apa macam bantuan termasuklah memberikan perkhidmatan kesihatan yang terbaik dengan bayaran yang amat minima.

 Kalau tak sokong DS Najib sekalipun bukan begini caranya.
Ingat, nak berpolitik ada batasannya!

5 comments:

Anonymous said...

jangan beri amaran le, nak muntah aku dengar,asik amaran je, ikut le kerismudin tu..

Anonymous said...

Mmg patut pn keling tuh buat mcm tuh..Najib skg nie masih buta mata..cina dh tipu dia pn masih lg dok bg Tan Sri..turun kn la Najib tuh..Kita syg Melayu tp apa yg Najib buat pada bangsa dia sendiri??? asyik di hina oleh kaum pemakan babi je..dia dok senyap...ptuii..

Anonymous said...

skit skit kesabaran orang umno ada had...
dari dulu lagi tapi habuk pun tarak

apsal takde team dari pemuda umno pi terjah plak kat geng babi cina dan india yang cibai ni?

sama je dgn ketua pemuda tu

Anonymous said...

PEMUDA UMNO dayus pentingkan tembolok sendiri dan tak peduli situasi semasa..dapat pulak Ketua yang asyik nak berlibur..perasan orang suka sangat..anak dara boleh lah ..mak dara meluat amat amat..

Anonymous said...

kecerdikan dan kebodohan cina dan india perlu dilihat pada siapa pemimpin melayunya.....tanpa melayu, cina dan india hanya akan menjadi seperti asal tanah besar.....bila pemimpin seperti ni dijadikan ketua.....itu yang jadi terlebih kecerdikan......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...