Video Panas Suami Belasah Isteri Depan Anak Anak Di Dalam Lif Tersebar..


VIDEO ini memaparkan betapa kejam dan ganasnya seorang yang dipercayai suami membelasah Isteri dalam LIF depan anak-anak.Menurut data Uploader ini, kejadian mcm baru berlaku. Memang gilalah kelakuan suami ni..

 Video CCTV baru diupload pada Aug 13, 2013 3:46pm. Uploader dari Pulau Pinang. Kita berharap pihak Polis Diraja Malaysia ambil tindakan terhadap individu yang mendera dalam video ini.



Untuk lebih terperinci komen dan ulasan video asal yang diupload oleh seseorang yang dipercayai kawan kepada adik mangsa,sila ke SINI

7 comments:

Anonymous said...

Mana pegi Majlis Agama Islam,Jakim ke?Penderaan terhadap kaum hawa.Asyik duk sibuk dengan orang bela anjing.Jenayah terang macam ni tak nak ambil tindakan.

Anonymous said...

tak kan dpt lari kemana...tnggu laaah

Anonymous said...

Jakim membantu pasangan bemasalah tapi jika suami pukul isteri bermakna ada masalah pada pasangan tersebut ... nak kahwin tak ada ilmu tu yang payah

Anonymous said...

kita tunggu maklum balas dr pihak berwajib setelah siasatan selesai. kita jgn buat andaian melulu. masalah rumahtangga ada bermacam-macam. dilihat hanya perlakuan kasar suami pada isteri tetapi bukan pada anak. jika suami sememangnya kaki pukul sudah tentu anak juga akan dibantai. jadi kita tunggu siasatan selesai.

Anonymous said...

Kalau suamibukan 'kaki' pukul sekalipun perlu ke menibai perempuan seteruk itu? Depan anak2 pulak tu..baguslah, tunjuklah tauladan yg 'baik' tu utk anak lelaki. Lelaki dayus sahaja memperlakukan perempuan sebegini, atas apa alasan sekalipun. Semoga isteri nya mendapat perbelaan sewajarnya.

Anonymous said...

tak guna punya jantan keparat....dayus!!

Anonymous said...

Bangsat punya jantan!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...