Ustaz Azizan meninggal disuntik bahan beracun?

Suasana di majlis pengkebumian semalam



Satu tuduhan yang berbaur fitnah melampau dan cukup jijik dari seorang makhluk hina bernama Ridhwan Shafawi yang boleh dikategorikan penyokong PAS tegar.

Orang yang bodoh serta taksub melampau sahaja akan berfikiran negatif sebegini. Aku tak mahu ulas panjang panjang sebab memang kita dah nampak ini memang sesuatu yang tak logik dan tak masuk dek akal langsung tambahan pula arwah Ustaz Azizan tiada sebarang masalah pun dengan kerajaan pusat mahupun UmnoBN.

Yang pentingnya kita buat repot polis dan SKMM siasat siapakah gerangannya manusia durjana Ridhwan ini agar mudah dibawa kemuka pengadilan untuk dikenakan saman fitnah ole kerajaan ataupun UMNO.

6 comments:

Anonymous said...

mangkuk ni tak pandai mengeja.

Anonymous said...

Sila buat laporan Polis. Ini kes memfitnah tanpa bukti. Biar dia merengkuk dalam PENJARA.

Anonymous said...

Gila orang nie......tiada masalah pembayaran gaji staf......on time macam kerja kerajaan...ini fitnah semata2......pengakuan dari staf insaniah sendiri......yang masalah gaji adalah mereka yang di bawah holding, anak syarikat kerajaan pas dulu......bukan tanggungjawab kerajaan mukhriz nak jaga depa......xdaknya nak tutup apa2......kerajaan mukhiz adalah kerajaan yang terbaik dalam menjaga hal islam di kedah......mintak pihak berkuasa tangkap dan siasat budak mental nie......buat fitnah besar.......bodoh xreti nak ajar......

Anonymous said...

dah tutup akaun FB berok Ridhwan Shafawi ni

Anonymous said...

Fitnah super and ultra bodoh, jgn layan ! Yg terencat akal pun takkan percaya.

Anonymous said...

mangkok ni telah diarah oleh anwar supaya buat tuduhan begitu untuk terus memperbodohkan penyokong pas yang memang dah bodoh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...