MB Pahang dihentam Utusan! Ini respon saksi kejadian..

Aku pun bukan nak bela sesiapa.
Ni respon exco YB Dato Shahaniza yg ada masa sidang akhbar tersebut. 

Rilekle utusang macam budak kecik sensitif lebih tak bleh ditegur!


5 comments:

Anonymous said...

Kami rakyat Pahang mahu kan perubahan,cerita pasal CH ni dah berpuluh tahun berlarutan,tak ada perubahan jauh sekali bertambah baik.Kalau Tok Nan bepeluk sakan pun dgn wartawan,atau bergusti sakan itu kami tak mahu tahu,yg penting kami mahu penambahbaikan.Lagi pun Tok Nan dah lama,cari lah orang lain pula,kalau perlu lakukana ala 'Langkah Kajang' bagi membolehkan seorang yg benar-benar masuk berwibawa dibawa menjadi MB,yg ada sekarang di Pahang tu memang tak nampak muka yg 'boleh buat kerja'nya.Datok Shakar,Saharuddin semuanya tak ada ummpph,nak lantik mereka jadi MB,boleh tapi bersedialah utnuk Umno kalah teruk dalam piliharaya yg akan datang.BN Temerloh dan Raub dah tinggal nyawa-nyawa ikan,kerana mereka ni bukan jaga parti tapi jaga diri sendiri.

Mungkin juga kena bawa tokoh dari Pusat,seperti Ismail Sabri atau Ismail Mutalib balik ke negri Pahang.Atau pun tokoh pentadbiran atau korporat yg berasal dari Pahang.Siapa ye.....carilah misti ada.Kita sangat memerlukan satu pentadbiran bersih dan cekap di Pahang?.

suparjo@blogspot.com said...
This comment has been removed by the author.
suparjo@blogspot.com said...

BAGAIMANA dakwaan MB yg mengatakan Utusan buat berita itu untuk LARISKAN JUALAN AKHBAR?

Anonymous said...

Ini buka cerita nak kutuk DSA tapi perkara ini DAN PENCEROBOHAN HARAM TANAH KAT SITU dah berlaku tahun sudah dan tahun2 yang sebelumnya. APA TINDAKAN KERAJAAN NEGERI PAHANG DAN AGENSI2 PENGUATKUASAAN yang ada kat tempat tu????? Tak kan semua nya BUTA DAN TULI??? Gaji semua nak besaq tapi nak PIKUL TANGGONJAWAB DOK TEPIS MENEPIS. Ini yang buat rakyat naiK meluat kat pemerintah ataupun.....adakah ini perbuatan terancang nak JATUHKAN KERAJAAN YANG MEMERINTAH???? Nak tuding jari kat DSN pulak ke?????

Anonymous said...

MB yang suka usung fail kehulu dan kehilir nak tunjuk kerja banyak. This man has zero grey matter upstairs.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...