Sebuah Janji Dicapati Dari Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang, Rashid Hasnon.


Untuk makluman, rumah Encik Hassan Putih di Sungai Acheh telah hangus terbakar pada Julai 2013. Maka selepas itu, datanglah berduyun2 pemimpin Pkr dan pemimpin kerajaan negeri Dap terutamanya Timbalan Ketua Menteri 1 P.Pinang datang untuk menabur janji manis dan palsu kononnya akan membina semula rumah Encik Hassan dari peruntukan kerajaan negeri.
Depa nak tunjuk kononnya depalah pembela rakyat.

Bulan berganti bulan dan hampir setahun, bayang pemimpin PR pun tak nampak. Janji manis nak bina rumah baru hanya tinggal harapan mungkin tak kesampaian. Kalau depa tak beria berjanji orang pun tak marah. Dimanakah letaknya sifat kebertanggungjawaban dan CAT yg diamalkan oleh kerajaan DAP Pulau Pinang?

Alhamdulillah. Kerajaan Umno yg tak pandai menabur berjanji manis ini jugalah yg tampil membantu. Siang tadi, ADUN UMNO Sungai Acheh YB Dato Mahmud Zakaria telah mengadakan majlis pemberian kunci rumah kpd Encik Hassan dan keluarga. Syukur dapatlah mereka merasa duduk di rumah baru.

Peruntukan membina rumah baru ini datang dari Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah. Dibina oleh anggota Bomba. Terima kasih kerajaan BN melalui izin Allah SWT.

4 comments:

Anonymous said...

WOOI BLOGGER BANGGANG..

MELAYU HILANG HARTA BENDA KERANA BANJIR DI PANTAI TIMUR..

KAU DOK TULIS CERITA APER?

MANA PM NAJIB NIE?

Anonymous said...

Woi anon 1252 macai dapig bangsat. Kena taruh pedih tlinga kot?

Najib p ziarah mangsa banjir di Pahang. Bang Non hang pi makan angin new zealand laki bini. Puibh

Anonymous said...

Biasalah macai Dapig. Mereka akan divert orang dari bincang pasal perangai buruk/penipu dia orang. Lim Guan Eng ada pi angkat beras kat pantai timur ke?

Anonymous said...

Lagi sekor pemimpin DAPIGS menipu dan mungkir janji???

Oh no!!!! Terkejut!!

Si kit siang laknat tu bila nak mintak maaf atas terang2 membuat fitnah di twitter??

Oh ya tak yer...anjing2 daPIGS ni buta dan pekak bila tuan2 diorang buat salah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...