Tahniah DS Jamil Khir yg buat repot polis. Saya di belakang anda!


Sebagai maklumat saya baru  sahaja selesai membuat polis repot di Balai Polis Putrajaya berkaitan tuduhan keji dan fitnah oleh Pengarah Now.

Saya juga telah mengarahkan Peguam saya untuk mengambil tindakan undang undang keatas pemfitnah Now.Saya selesai membuat repot polis pada jam 3 45 petang.Terima kasih atas keprihatinan semua keatas saya.

Dato Sri Jamil Khir

2 comments:

Anonymous said...

Macam ni baru betul cara cara nak mengajar manusia yg suka tabur fitnah..JGN jadi macam PM yg tak telur.

Anonymous said...

SDR Anak Seberang, mohon izin saya,

Ramai sungguh pemimpin golongan atasan Melayu lupa lalai leka akan akhlak maqasid syariah ketulusan code of conduct angkat sumpah jawatan dan laungan politikal transformasi , corporate governance dan Sekurities Commision Compliance,Institute Integrity Malaysia.

Perangai mereka dalam YAYASAN berlandaskan Islam dan dan Menteri de fakto jaga hal Islam memberi impak seakan imej ekonomik terrorist,dan isu sebenar nya adalah : Idris Jala mampu pandu kita dan pencerahan : Apa kah Mission Statement bagi YAPEIM ? .Apa kah KPI Bagi YAPEIM ? Ada kah YAPEIM termasuk dalam senarai NBOS ?

Ramai sungguh pemimpin dan golongan atasan Melayu yang berbaik berbaik sesama T20 dan tidak lihat bawah golongan M40 B40, akan tetapi hidup atas khayalan kayangan dan perasan hebat betul .
Orang orang yang menyorok dalam ngo islamik adalah acuan 1Malaysia Chairman ASEAN aka sahabat Karib Amerika Obama dan rakan tidur negara masak masam manis PRC HEGEMONY one maritime SILK Road..
Kalau dah jadi Member UNSC kebal nampak..
Saya terus sokong usaha usaha NOW.
Tabah lah.
NOW, terima kasih atas ketegasan anda.
Jasa mu di kenang.
arjuna waspada
changkat lobak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...