LGE Haram Jadah Tak Habis-Habis Menipu!


Sejarah tercipta di PP: Ar. Hjh Pathiyah Bt. Ismail dilantik YDP MPPP berkuatkuasa 1 Mac

PULAUPINANG, 20 Feb (Bernama) -- Setiausaha Majlis Perbandaran Pulau Pinang(MPPP), Patahiyah Ismail dilantik sebagai Yang Dipertua (YDP) majlisitu berkuatkuasa 1 Mac ini.

Ketua Menteri Lim Guan Eng yangmengumumkan pelantikan itu hari ini berkata Patahiyah yang ketika inimemangku jawatan YDP majlis itu adalah wanita pertama di negara inidilantik menerajui pihak berkuasa tempatan.

"Selepas persaraanTan Cheng Chui sebagai YDP MPPP, Patahiyah dilantik memangku jawatanitu dan beliau telah menunjukkan prestasi memuaskan," katanya kepadapemberita di sini.

Tan, 54, memutuskan untuk bersara awal atas sebab kesihatan.

Patahiyahmengambil alih jawatan setiausaha MPPP pada Jun lepas selepas Tan, yangsebelum itu menyandang jawatan tersebut dilantik sebagai Yang Dipertua.

Beliau menyertai MPPP sebagai seorang arkitek di Jabatan Bangunan pada 1985. - BERNAMA

AS: Nih LGE, sudah-sudahla menipu. Nak dapat kredit pun guna la cara lain. Untuk makluman semua, perempuan yang pertama jadi YDP Majlis Perbandaran Tempatan Bukannya
dari Penang. Contohny dah ada YDP dari Majlis Daerah Kubang Pasu klik
sini dan YDP PBT dari Sandakan. Tak percaya klik sini.

Di Sabah bah... Sudahla LGE, aku nak hang mohon maaf kepada semua rakyat Malaysia pasal menipu rakyat Malaysia, kalau tak AS akan buat laporan polis kerana menipu. Lainnla kalau hang anggap Sabah tu bukan dari sebahagian dari Malaysia.
Satu lagi ni semua kes kaver line la,
Sebelum Tan Cheng Hui ni YDP MPPP semuanya bangsa melayu, sekarang ni mamat LGE ni dah cuak sebab orang melayu mula cari kelemahan dia, kelam kabut dia letak melayu balik.

Klik sini..

Sudah-sudahla LGE, nak cari glamour pun guna la cara lain, bukan dengan cara menipu!

1 comment:

Anonymous said...

UMNO bohong melayu Pulau Pinang 52 dah...hampa tak kisah ka..badoh punya haprak UMNO nie..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...