Malaysiakini Sial Hina Umat Islam!! KDN ambil la tindakan!


Malaysiakini Memang BARUA....!

Memang barua portal racis tajaan DAP, PAS dan PKR ini. Sikap kurang ajar mereka terhadap bangsa Melayu semakin menjadi-jadi kerana mereka ini kebal dari undang-undang!

Tulis la apa pun yang mereka nak tulis, hina agama Islam, hina bangsa Melayu, hina raja-raja Melayu, semua mereka boleh buat pasal mereka kebal dari undang-undang.

Kenapa tiada siapa pun yang berani nak ambil tindakan undang-undang pada mereka.

Semalam portal barua ini mengeluarkan satu artikel bertajuk "we may disagree but we wish Ibrahim Ali well" ..tajuk artikel itu nampak ok, tapi kalau di baca artikel itu kita boleh nampak bertapa barua dan bangsatnya penulisnya itu.

Dalam artikel itu penulisnya tanpa memikirkan sensitiviti umat Islam dan kaum keluarga Ibrahim Ali dengan mendoakan Ibrahim Ali menjadi Kristian! Untuk apa malaysiakini mengeluarkan artikel yang macam ni? Malaysiakini nak cari pasal ka?

Anda semua tengok dan bacalah komen artikel itu.!!!

Terima kasih kepada blogger rbf kerana beliau yang paling awal keluarkan berita ini.

2 comments:

Anonymous said...

Jangan ditunggu buah yang tidak akan jatuh. Jangan berharap sangat pada otot-otot pihak berwajib. Perkasalah yang harus memulakan langkah iaitu 'minta penjelasan' atau mengadakan dialog dengan Malaysiakini.

Anonymous said...

menteri KDN tkkan buat aper2 punyer, tak caya tgk laaa..dia hanya berani kalau yg penulis tuh org melayu...tgk aje laa tindakan KDN lps nie...senyap dan terus senyap atau hanya AMARAN saja yg dikeluarkn..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...