Calon kalah Dipertaruhkan Oleh PAS Sekali Lagi Di Kerdau

Ketua Penerangan PAS Pahang telah diumumkan sebagai calon parti itu di Kerdau...

TERKINI PAS menamakan Ketua Penerangan PAS Pahang, Hasanuddin Salim sebagai calon parti itu di Kerdau. Beliau merupakan calon yang tewas dalam pilihanraya umum sebelum ini.Pengumuman dibuat Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Aziz Nik Mat.

Hasanuddin sebelum ini telah tewas dengan majoriti 1,615 undi kepada arwah Datuk Zaharuddin Abu Kassim pada PRU ke 12.SDesas desus Tuan Ibrahim Tuan Man dan hassan Tantawi bertanding tak menjadi kenyataan nampaknya. Mungkin mereka fikir ini adalah nama-nama besar dalam PAS dan tidak seharusnya dimalukan dalam PRK Kerdau kali ini bagi menjaga imej PAS yang semakin hari semakin pudar.

3 comments:

Unknown said...

Apa kata UMNO kawasan tuan/puan anjur ceramah bertajuk KETUANAN MELAYU MENGIKUT ULAMA NUSANTARA. Dalam tajuk ini, kita akan faham bahawa UMNO tanpa sedar telah melaksanakan segala nasihat ulama-ulama besar Melayu dahulu kala. Maka sebab itulah Allah SWT pelihara UMNO hingga kekal relevan ke hari ini berbanding PAS. Kita juga akan faham bahawa perjuangan melalui bangsa adalah sunnah Rasulullah SAW dan memahami kesesatan aqidah Nik Aziz dari sudut ilmu yang dibahaskan dalam kitab-kitab Ahlu Sunnah Wal Jamaah. Sila layari nota ceramah yang telah beliau wakafkan kepada semua netizen:-
http://www.docstoc.com/docs/72022611/Ketuanan-Melayu-Mengikut-Ulama-Nusantara

Mohd Fadhil bin Musbah al-Marwa ialah seorang guru pondok berumur 42 tahun yang berasal dari Sungai Merab, Kajang. Datuk mertua beliau ialah Tuan Haji Hamid Kajang, pengasas Maa’had Hamidiah Kajang yang terkenal. Beliau adalah bekas pelajar Maktab Sains Sultan Ahmad Shah (1982-1986) yang memilih jurusan pengajian bersanad di Pondok Tunjuniah, Kota Bahru; Pondok Pasir Tumbuh, Kubang Kerian dan Pondok Kerandang, Besut. Pernah bertugas sebagai guru JAIS dan KEMAS. Beliau tidak mengenakan sebarang bayaran tinggi, memadailah disediakan saguhati yang mengambil kira duit tol, duit petrol dan duit makan. Beliau boleh dihubungi melalui anak muridnya, Ustaz Mohd Saiful A. Karim di talian 013-365 5715 atau 019-366 9741.

Abu Garcia said...

Hah apa onar pula yang dipikul Hasanudin? Setiap ahli PAs terutama pemimpin mereka pasti ada sisi gelap yang perlu dirungkai.

Orang putih kata "there's should be some skeletons in the closet".

Mari kita bongkar .... skandal curi duit tabung .... pelari bini orang .... tibai bini orang ... tak bayar nafkah .... buat fitnah semberono ... taik judi ... kaki botol ... kalau tak dak, tak sah sebagai ahli PAS.

Unknown said...

Mana boleh keluarkan ayam tambatan. Jgn bikin malu besar jika tak menang. Calon kitar semula bolehlah, kalah pun tak apa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...