Dibawah Lim Guan Eng, ICT Fair Jadi Ratu Bikini 'ICT'. Sempoii woo!

Nampaknya PP makin bercambah program maksiat yang tak sepatutnya dibawah tadbiran kalipah LGE. Ada ka patut, IT fair yang dah lama diadakan dinegeri ni sebelum ni tak pernah pun ada pertandingan pelik-pelik macam 'Ratu IT' kali ni dengan ijin LGE benda ni pun berlaku. Apa kena mengena Karnival IT dengan Ratu Cantik pakaian renang?

Memang celaka puak-puak nih bila dibagi memerintah!
Dah terang lagi bersuluh. Di zaman pemerintahan LGE telah ketara lagi percambahan tempat-tempat maksiat. Pusat urut, pelacuran, pusat perjudian, pusat nombor ekor haram bilangannya meningkat dengan begitu drastik di seluruh PP! Oleh itu mai kita pakat-pakat pikiaqla Melayu P.Pinang oii!!

BUTTERWORTH - Beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di negeri ini membantah tindakan penganjur yang mengadakan aktiviti pencarian ratu cantik pakaian renang semasa karnival teknologi maklumat (IT) yang akan berlangsung di sebuah pusat beli-belah di Bayan Baru pada 1 hingga 3 Julai ini.

Setiausaha Angkatan Pemuda Pemudi Islam (Api), Fatin Safiah Kamaruddin berkata, pertandingan ratu cantik berpakaian menjolok mata itu tiada kaitan langsung dengan pameran tersebut.

Katanya, pertubuhan itu percaya pengisian pertandingan tersebut hanya helah penganjur bagi menarik perhatian orang ramai terutamanya golongan muda mengunjungi karnival berkenaan.

"Kami menyokong hasrat pihak penganjur mengadakan pameran peralatan dan perkakasan komputer kerana sememangnya dapat membantu masyarakat supaya lebih celik teknologi.

"Tetapi apa yang kami kesalkan adalah mengapa diselitkan slot pertandingan peragaan pakaian baju mandi di dalam pameran itu kerana boleh memberi banyak kesan negatif kepada pengunjung," katanya.-kosmo-
hebatkan, banner pun siap iklan Ratu Cantik 'Miss IT' tu!

2 comments:

Anonymous said...

gambor bapok maner kat atas tu?

Anonymous said...

Baru dapat Penang dah buat benda lagu ni kalau dapat malaysia??? Apa kata PAS? Kalau setakat melukut tepi gantang, apa PAS boleh buat. Biasa la... nik aziz akan kata, ni semua UMNO punya kerja.

PAS ni.... Allah dah bagi peluang taubat sebelum terlambat tapi bacul! Lebih takut pada DAP & anwar dari Allah, Lebih rela pusing semua ayat agar parti nampak betul dari menerima kebenaran yg sudah terserlah.

Jangan sampai dah terhantuk baru nak terngadah.

Subhanallah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...