Cikgu Pa Nak Londeh Amoi! Tak Sabar Nak Tengok.

Cikgu Pa seorang bekas guru ini seorang yang lupa daratan dan memang sangat ego dan besar kepala.
Gayanya tak langsung melambangkan pemipin sebuah parti yang kononnya perjuangkan Islam.
AS pinta Cikgu Pa kalau benar ada bukti ada elemen UMNO campurtangan dalam kes serbuan gereja itu SILA DEDAHKAN SEGERA!!

Tolong la AS nak tau maklumat sahih dan 'sangat boleh dipercayai' itu! Takkan Cikgu Pa bulan-bulan posa ni duk asyik pemuhong saja, benda takda kata ada. Kalau ada buktikanlah! Jangan sembang deras cikgu Pa!

Tak jatuh maruah la kalau hang minga maaf jika telah memfitnah!

Mustafa Ali menegaskan beliau tidak akan meminta maaf kepada Umno berhubung dakwaannya bahawa ada campur tangan parti Melayu terbesar itu dalam serbuan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) ke atas sebuah gereja baru-baru ini.

Sebaliknya tegas Mustafa (gambar), beliau mempunyai maklumat sahih bahawa Umno terlibat dalam tindakan Jais itu.

“Saya kekal dengan apa yang saya katakan di Kuala Terengganu, jadi soal minta maaf itu tidak berbangkit.

“Saya ada maklumat dan info yang sangat boleh dipercayai bahawa ada elemen campur tangan Umno dalam pemeriksaan itu.-MInsider

2 comments:

Anonymous said...

apa masalahnya klu umno campur tangan? sekurang-kurangnya umno lebih ambik berat dlm isu akidah umat berbanding pas yg hanya tahu ckp saja

Unknown said...

campur tangan yang dimaksudkan ialah Cikgu Pa seolah-olah menuduh UMNO berkonspirasi dengan JAIS dalam serbuan ini untuk burukkan kerajaan Selangor walhal ini adalah arahan Hassan Ali.

Alhamdulillah, UMNO memang tegas dalam hal ini untuk mencegah murtad berbanding PAS yang samapai skrg menjadi syaithon bisu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...