Lagi Aktres Wanita Berhijab! Bukan Kerna Pas Ok!

SYUKUR. INILAH HASIL PENTARBIAHAN PEMERINTAHAN KERAJAAN UMNO YANG MENEKANKAN KEPADA NILAI-NILAI ISLAM.

DAPAT DIPERHATIKAN DEWASA INI, MEDIA CETAK DAN ELEKTRONIK DI MALAYSIA MEMBERI RUANG SELUAS-LUASNYA KEPADA ARTIS UNTUK LEBIH DEKAT KEPADA ISLAM.

NAMUN MALANG SEKALI, ADA SEBAHAGIAN ARTIS YANG KUFUR NIKMAT DAN ANGKUH KERANA APABILA MEREKA BERUBAH ATAS DASAR POLITIK, MEREKA TERUS RACUNI PIKIRAN RAKYAT UNTUK MEMBENCI KERAJAAN UNBO/BN YANG TERLALU PRIHATIN DAN BERJASA INI SELAMA INI.

Alhamdulillah, satu lagi perkhabaran yang diterima membuatkan sejuk hati mendengarnya. Hari ini media melaporkan Melissa Saila terbuka hati untuk berhijab.

Melissa Saila telah mengambil keputusan kekal tudung semenjak Jun 2012 dan ia sebenarnya awal dari niat asal.“Saya pakai tudung sejak bulan enam yang lalu. Sebenarnya saya ingat mahu mula memakai tudung pada bulan Ramadan lepas, tetapi tiba-tiba Allah buka pintu hati terlebih awal”

Melissa Saila turut menyebut yang jika tidak sekarang, bila lagi perlu beliau lakukan perkara wajib ini sedangkan usia beliau sudah pun mencecah 40 tahun ketika ini.

Dalam temubual yang sama, Melissa Saila mengaku yang beliau terkilan dengan segelintir penerbit yang menganggap beliau sudah tidak berminat untuk berlakon sekarang ini.“Ada juga rasa terkilan sebab mereka tidak panggil lagi saya untuk berlakon. Saya masih seorang pelakon,”.

Published with Blogger-droid v2.0.8

1 comment:

Anonymous said...

masuk bakul angkat sndiri ke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...