Inilah harga yang perlu dibayar oleh anggota PDRM

Aku dedikasikan ucapan tahniah atas keberanian pegawai polis ini (gambar) dan pasukan beliau yang telah berjaya menangkap BEntong Rambo, seorang perogol bersiri...

 Aku dan seluruh rakyat malaysia berdoa agar pegawai polis ini segera sembuh. anggota polis di dalam gambar adalah Constable Mohd Suhaimi Bin Razak (I.D 16996)

Perogol bersiri Rabidin Satri atau Bentong Rambo telah dikenakan hukuman penjara 115 tahun oleh mahkamah atas 4 jenayah rogol.. polis sanggup menyabung nyawa semata-mata nak menjaga keselamatan rakyat dalam negara..-IPS

 Hargailah keamanan yang ada hari ini dimana pihak polis adalah penyumbang utamanya. Janganlah mereka dihina dengan pelbagai tohmahan negatif sebagai mana yang pecacai pakatan sering lakukan.

12 comments:

Walet Bumiputra said...

polis ni hanya dianjingkan oleh kerajaan sebab tulah gaji dia orang lebih kecil daripada jabatan awam yang lain...http://beritasemasa.com/gaji-polis-2012

mat saje said...

Bangang punya walet.
Cube ko tambah mcm2 elaun dan insentif polis dpt, konstabel fresh pun dh nk dekat 2k tsu tak?

Jelas ko ni pecacai dap yg keje nk burukkan kjaan je. Siap pgil polis anjing lg. Mmg kimak la ko ni

Anonymous said...

dasar anjing DAPigs punya walet !!! siapa yang menyalak macam anjing dan menghina penjawat awam apabila kerajaan mengumumkan bonus dan kenaikan gaji !!! tu semua puak haramjadah DAPigs

Dalam masa yang sama juga puak haramjadah DAPigs seringkali menghina Polis dan membela penjenayah yang sering menyerang polis !!!

Unknown said...

Sudah nampak dia ada pisau dan menyerang anggota polis kenapa tak tembak saja kepala rambo ni? Anggota baru lain kali jangan lagi 'slow talk' dengan penjenayah!

Anonymous said...

Tahniah walet......aku berdoa agar apa yg ko cakap itu Allah balikkan pd walet

Anonymous said...

Woi waled..aku xtau Nama apa yg paling layak aku hina hang...tahap otak kebabian!!!apa la bangsat sgt ckp mcm tu...bw2 bertobat!!kalu kena kat adik beradik hang, kwn baik hang punya bapak ka?mereka dianjingkan ka??hang betul tahap Babi punya otak...serius!!!!!

Anonymous said...

insya'Allah boleh jahit dan dah selamat tu.

perwira negara.

Anonymous said...

waled adalah seekor babi kacukan anjing..sekian terima kasih

Anonymous said...

tolong cari pengenalan dan gambar walet bumiputra ini dan paparkan dalam semua blog secepat mungkin minta kerjasama semua pembaca dengan kadar segera.

Anonymous said...

Walet bumiputera ni memang DAPigs btoi laa...
klu btoi di bumiputera, elok tarik je kelayakan dia sebagai bumi @ tangkap dia pi tauk kt Indon ke...biaq dia rasa hidup di sana cmna..
Manusia jenis DAPig ini memang idup suka menyondol jee...taktau nak jaga hati & perasaan org...

Anonymous said...

sabar..
jangan marah2kan Walet Bumiputra tu..
dia budak baru dlm dunia IT ni...
aku difahamkan Walet Bumiputra baru sminggu kenal apa itu blog..
dpt keja pun taraf SPM je tu...
malah melayari internet ni pun.. pinjam pc kawan je..

ohh hina sungguh la lu..
Walet non Bumiputra..

Anonymous said...

Woi Walet!!!..ko yg dianjingkan dek DAPigs, ko xsedar!..kena batang hidung sndri br ko tau Polis ke anjing atau ko yg ANJING!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...