Gempar! Anwar Ibrahim Diugut Bunuh?


Marah bebenor brader di atas terhadap Anwar Ibrahim nampaknya sampai keluar perkataan macam tu. Pecacai pakatn pun meroyan sakan nampaknya hingga nak buat repot polis bagai. Tapi aku yakin, brader ni bermaksud untuk bunuh atau matikan karier politiknya saja tak lebih dari itu. Jelas disini kebencian rakyat terhadap Anwar yang bermain politik bangsat semakin meluap-luap sehingga sukar dibendung.

5 comments:

Anonymous said...

Awas penyokong BN mungkin ini satu tektik licik puak pr, selepas repot dibuat mungkin drama tembak anuar akan berlaku dan pecacai pr akan tuduh UMNO/BN yang rancang, sedangkan inilah yang dikatakan olih YB zul Nordin sebagai perancangan halus pr. Awas!!!

Anonymous said...

Mungkin ada benarnya dengan duit yang banyak dari yahudi mereka boleh beli(rasuah) sesiapa saja untuk buat u turn, MashaAllah.

Anonymous said...

tak gempaq punnnn!!!

gampang stylee said...

EEE...gak...ngatkan melayu piyau...kah..kah...kahh

Anonymous said...

Bro, tak berbaloi lah nak gi bunuh dia. Bior jer dia kehulu kehilir macam orang gila meroyan. Mana lah tau entah entah pengakhiran nya macam Mustafa Kamal Attaturk namun jikalau dengan izin Allah, dia sempat bertaubat....{ermmm tak tau ler, itu antar dia dengan Allah}, jadi tak payah lah kita nak ancam dia weih111

Biar dia reput sendiri, sekarang pun kalau kita tengok wajah nya memang menyeramkan...kita biorkan jer lah...

Aku rase, lepas dia reput, keluarganya pun reput...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...